שיווק ופרסום

יהודה לוי ובר רפאלי ביחד: הצמד החדש והמפתיע נחשף

לוי נבחר לשמש כפרזנטור החדש לצידה של בר רפאלי למותג המשקפיים קרולינה למקה. הוא חתם על חוזה ל-4 שנים עם המותג במיליוני שקלים
מערכת ice | 
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה בפוריל, השחקן והמגיש של קשת 12 יהודה לוי נבחר לשמש כפרזנטור החדש לצידה של בר רפאלי וביחד יובילו את המותג היוקרתי למשקפיים ״קרולינה למקה״.
יש לציין כי לוי הוא הפרזנטור הראשון שהוחתם במותג המשקפיים המצליח מאז אסי עזר שנפרד ב-2023 ומאז לא נתפסה המשבצת. ב-ForReal פורסם גם כי לוי הוחתם לארבע שנים והוא צפוי להצטלם כבר בקמפיין החורף הקרוב.

כזכור רק לפני קצת יותר מחודשיים חברת פלאפון השיקה קמפיין חדש בכיכובו של יהודה לוי המציע טרייד אין החל מ-1,999 שקל ברכישת סמסונג גלקסי S25 שמכירתו הרשמית בישראל התחילה בפברואר. עלותו של הקמפיין החדש שיעלה הערב בערוצי הטלוויזיה מוערכת בכ-4 מיליון שקל.
בפרסומת החדשה, יהודה לוי שוכב במיטה עם הסמארטפון כשהוא גולל בין סרטונים לפני השינה. הוא נרדם וחולם על מבצע טרייד אין חלומי של פלאפון. הוא קם כדי לבדוק אם חלומות אכן מתגשמים והוא מגיע לסניף פלאפון עם פיג'מה בשעה 5:00 בבוקר – לפני כולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה