שיווק ופרסום
אחרי 70 שנה: זה הצעד שהוחלט לעשות בביטוח לאומי בישראל
במוסד לביטוח לאומי מתכננים שינוי ויזואלי כולל: ''כבר 70 שנה מאז שגולדה מאיר הקימה את הגוף החברתי הגדול במדינה. אבל עם כל הערכתנו לגולדה – זה חייב להישמע כמו 2025''
ביטוח לאומי החליט לעשות שינוי מרענן אחרי יותר מ-70 שנה של פעילות. לאחר חשיפת הדוח ה-51 של נציב תלונות הציבור לשנת 2024, שהביא לתגובה נזעמת מצד הבטח''ל הוחלט להציג גישה מרעננת כדי אולי לצאת לדרך חדשה.
ברשתות החברתיות של הביטוח הלאומי הוסבר: ''שלום, כן… זה אנחנו הביטוח הלאומי. וכן – אתם הולכים להרגיש אותנו קצת אחרת. אנחנו לא רק גוף ציבורי, אנחנו די סוג של מותג אם תחשבו על זה.... כבר 70 שנה מאז שגולדה מאיר הקימה את הגוף החברתי הגדול במדינה. אבל עם כל הערכתנו לגולדה – זה חייב להישמע כמו 2025''.
בביטוח לאומי הסבירו: ''אז משנים לכם את העיצוב פה בטלגרם וכן בערוץ הוואסאטפ שלנו אבל כן התכווננו מחדש: ויז'ואל חדש, יותר זכויות. נתונים שתמצאו רק פה וגם נמצאים איפה שאתם באמת – בפיד. הביטוח הלאומי. כי תמיד הייתם בפריים''.
כזכור תגובת הביטוח הלאומי לדו״ח נציבות תלונות הציבור הייתה זועמת: ''הדו״ח מראה באופן עקבי, שנה אחרי שנה שמספר התלונות המוצדקות(!) כלפי הביטוח הלאומי בירידה מתמדת ונמצא בתחתית הטבלה. זוהי תוצאה ישירה של מדיניות הביטוח הלאומי הרואה בכל אדם עולם ומלואו ועל כן אנו הופכים כל אבן כדי לסייע. הביטוח הלאומי מטפל בכ- 10 מיליון תושבי ישראל ופועל על פי החוק שמתנגש לא פעם עם הכאב הפרטי - ואנו רגישים ומודיעים לכך. בשנים האחרונות, מעבר לעבודה השוטפת, כמעט כל האדוות הכלכליות של המלחמה מובאות לפתחנו וזאת ללא כל שינוי מהותי בכוח אדם בארגון, ועדיין, הפניות כולן מטופלות במקצועיות. הנתונים הללו רק מעידים על השינוי המהותי בעבודת הביטוח הלאומי בדגש על העשור האחרון, ואנו שמחים שהנתונים ברורים ועקביים בצורה כל כך חד משמעית''.
בהמשך נמסרה תגובה נוספת רק הרבה יותר כועסת: ''צר לנו, שההודעה לעיתונות לדוח מתרכזת בכמות פניות ותלונות מבלי להתייחס לגודל הארגון ולתחומי האחריות שלו. מבין כל הגופים הציבוריים, אך הגיוני שכמות פניות תהיה בהלימה ובהתאמה ישירה לתחומי האחריות, מספר האנשים המטופלים וכיוב׳. מן הראוי שההודעה לעיתונות הייתה מתרכזת, או מתייחסת, בכמות הפניות *המוצדקות, השיפור והשירות לציבור''.
עוד ב-
לסיכום נכתב: ''מטרת דוח שכזה הוא לשפר את ביצועי הארגונים הציבוריים והודעה לעיתונות צריכה לשקף את האמת לציבור. כל האמת. ולא רק מה שמייצר כותרת. הביטוח הלאומי גאה להיות גוף שמטפל ב-10 מיליון תושבי ישראל, גאה בשיפור השירות וגאה בכך שכמות התלונות המוצדקות הן בתחתית הטבלה ונמשיך כל העת לשפר ולהשתפר לטובת הציבור''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.ביטוח לאומי אכזבה קשהשיר 07/2025/09הגב לתגובה זו0 0אני בת שרות לשעבר ונפגעתי קשה בנפילה קשה המרפק יד שמאל הדומיננטי. במשך שנתיים נתנו לי 100 אחוז זמני ואחר כך הורידו לי 41 אחוז זמני וערערתי וקבעו לי 37 אחוז זמני שוב ערערתי הורידו לי 18 אחוז. זאת לאחר 2 ניתוחים עם ברגים ופלטינות ורצו לעשות גם ניתוח שלישי וסירבתי, זאת כאשר אני לא עובדת מוגבלת מאד עם צלקת גדולה ומכוערת וזאת עם עם משבר בעקבות הפגיעה הקשה. איך סניף רמת גן לערעורים העיז להוריד לי ל- 18 אחוז כשמצבי מראה 48 אחוז שחוות דעת רפואית קבעה על נוירולוגי ועל אורטופדי ו- 3פ אחוז על משבר נפשי. רציתי ועדה רפואית לא מרמת גן אלא מסניף אחר שלא מכיר אותי והוא יקבע לי את הנכות כי הועדה עם הרופאים הועדה משוחדים. הם מקבלים את שכרם מביטוח לאומי והם רוצים בגילם המופלג לעבוד מי ולכן הם פוגעים בקהל הנפגעים ולא קובעים אמת בקביעות שלהם. אני כועסת מאד על ביטוח לאומי ובושה וחרפה שהם מרמים אותנו. אני שירתתי שרות לאומי שנה ולאחר הפגיעה לא חזרתי לשרת את השנה השניה. מסתבר, שהמדינה רוצים שנשרת אבל לא דואגים לנו אחר כך. מה אתם חושבים על מה שעשתה לי ביטוח לאומי 053-4342602.סגור



