שיווק ופרסום
יקבי כרמל משיקים קמפיין פרסומי חדש ומסתערים על המסכים
יקבי כרמל עולים השבוע עם קמפיין פרסומי חדש שמהווה ציון דרך בשפת המותג, תחת המסר "לחיי רגעים של ביחד", מבית היוצר של באומן בר ריבנאי. הקמפיין יעלה בכלל הפלטפורמות: טלוויזיה, דיגיטל ורשתות חברתיות. רן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל: "הקמפיין החדש יביא לידי ביטוי את מהות המותג" | פרסום ראשון
קמפיין חדש ויינות קייציים חדשים. יקבי כרמל עם קמפיין חדש שיעלה כבר הערב (ראשון) בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
הקמפיין הפרסומי החדש מהווה ציון דרך בשפת המותג, תחת המסר "לחיי רגעים של ביחד". בכך, הקמפיין החדש מציג סיטואציות יומיומיות, זיכרונות ורגעים משותפים, המרכיבים את חוויית ה"ביחד" הישראלית.
סרט הפרסומת, מוביל את הצופה בין סצנות ישראליות המוכרות לכולנו: ארוחת חג משפחתית, חתונה של חברים או על האש בגינה. כל אלו נאספים יחד לסיפור אחד, ומלווים בעיבוד ייחודי לשיר יווני מוכר משנת 1916, שמקבל פרשנות מרעננת המותאמת לרוח התקופה.
סרט הפרסומת, מוביל את הצופה בין סצנות ישראליות המוכרות לכולנו: ארוחת חג משפחתית, חתונה של חברים או על האש בגינה. כל אלו נאספים יחד לסיפור אחד, ומלווים בעיבוד ייחודי לשיר יווני מוכר משנת 1916, שמקבל פרשנות מרעננת המותאמת לרוח התקופה.
בנוסף: במקביל להשקת השפה הפרסומית החדשה, הושקו ביקבי כרמל גם יינות קיציים חדשים בסדרות האהובות של היקב:
Carmel Selected Ice Edition - מהדורה קיצית מיוחדת של שני יינות חדשים, בלנד אדום ולבן, שנוצרו במיוחד לקיץ הישראלי ומומלצים לשתייה קרים במיוחד עם 2-3 קוביות קרח.
Buzz מוחיטו – יין חדש מסדרת היינות בסגנון קוקטיילים של היקב, יין קליל ומרענן בהשראת אחד הקוקטיילים האהובים בישראל.
עוד ב-
רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "הקמפיין החדש מביא לידי ביטוי את מהות המותג - רגעים של ביחד. הוא פוגש את הצרכנים שלנו בסיטואציות הכי ישראליות, בין אם זה סביב שולחן החג, במפגש עם חברים או בערב רגוע בבית. והוא ממחיש איך יקבי כרמל מהווים חלק בלתי נפרד מהישראליות דרך חיבור למוזיקה, תמונות ורגעים קטנים שכולנו מכירים מחיי היום יום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



