שיווק ופרסום

דני אבדיה קוטף עוד קמפיין: איפה תוכלו לראות אותו מעכשיו

דני אבדיה וכוכבי נבחרת ישראל בכדורסל בקמפיין חדש של הטוטו: ''שחקו באחריות''
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום פלאש 90)
ערב פתיחת אליפות אירופה בכדורסל ורגע לפני שיעלה על הפרקט, עולה השבוע כוכב ה NBA דני אבדיה ולצידו חבריו לנבחרת ישראל בקמפיין חדש של הטוטו הקורא ללקוחותיו לשחק באחריות ולא להגזים.  בקמפיין ייקחו חלק גם מאמן מכבי תל אביב עודד קטש וכן כוכבי ליגת העל בכדורגל ובהם דור פרץ ומנשה זלקה.
מנכ"ל הטוטו, מאיר ברדוגו מסר: "עם פתיחת עונת הספורט בחרנו לרתום דמויות מובילות מעולם הספורט הישראלי כדי להגביר את המודעות ולהעביר באמצעותם את המסר החד שלנו - הימורי ספורט הם חוויה מרגשת, אך יש לצרוך אותם באחריות וללא הגזמה". את הקמפיין הפיק משרד הפרסום גליקמן, שמיר סמסונוב publicis 

קמפיין חדש של הטוטו בנושא "משחקים באחריות" עלה השבוע בערוצי הספורט ובדיגיטל.
במרכז הקמפיין עומד השנה לא אחר מאשר כוכב ה- NBA הכדורסלן הישראלי- דני אבדיה ולצידו כמה מהספורטאים הבכירים ביותר בישראל: הכדורסלנים רומן סורקין, ים מדר ותומר גינת, מאמן מכבי ת"א בכדורסל עודד קטש; והכדורגלנים דור פרץ ומנשה זלקה.
הקמפיין החדש של הטוטו בתחום "משחקים באחריות" מהווה המשך טבעי לקמפיין הקודם אשר זכה להצלחה רבה והוביל לשיח ציבורי משמעותי בתחום הימורים אחראיים. הקמפיין אף הגיע בשנה שעברה לקו הגמר בתחרות הפרסום של ארגון ההימורים האירופאי.
מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו: "גם הפעם בחרנו לקראת פתיחת עונת הספורט לרתום דמויות מובילות מעולם הספורט הישראלי. שחקני הכדורגל והכדורסל מליגות Winner, לצד שחקן העבר האגדי ומאמן מכבי ת"א עודד קטש. לקמפיין הנוכחי הצטרף דני אבדיה, נציגנו הבכיר ב-NBA, אשר מביא עימו השראה והשפעה רחבה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. הקמפיין נועד לייצר עניין ציבורי ולהגביר את המודעות למסר החד והברור של הטוטו - הימורי ספורט הם חוויה מרגשת, אך יש לצרוך אותם באחריות וללא הגזמה. באמצעות הקמפיין אנו מבקשים להדגיש את מחויבותנו להגנה על ציבור הלקוחות ולעידוד התנהלות אחראית, מתוך מטרה לשמור על ההנאה שבמשחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה