שיווק ופרסום

החבר של אגם בוחבוט החליט: זה הצעד בו בחר לנקוט

הדוגמן בר ברימר, שרק לפני שנה עזב את סוכנות הייצוג שלו, עושה שוב צעד דרמטי ועובר לייצוג חדש אצל סוכן האמנים ניב עשת. מעברו של ברימר מעלה לא מעט תהיות, שכן עשת ייצג בעבר דווקא את זוגתו הנוכחית
מערכת ice | 
בר ברימר ואגם בוחבוט (צילום אינסטגרם/ bar.brimer)
אין ספק שאגם בוחבוט יכולה להיות מאוד מאוד גאה. הדוגמן והשחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל, נמצא לאחרונה בכל מקום ולמרות זאת, החליט לעשות שינוי אחרי שנה בלבד ללא ייצוג.
על פי הפרסום של TMI הדוגמן בר ברימר, שרק לפני שנה עזב את סוכנות הייצוג שלו, עושה שוב צעד דרמטי ועובר לייצוג חדש אצל סוכן האמנים ניב עשת. יש להזכיר כי עשת ייצג בעבר דווקא את זוגתו הנוכחית של ברימר הזמרת אגם בוחבוט.
ברימר אגב נכנס בחודש יולי לתחום האופנה והשיק מותג חדש לגברים, תחת השם: CABO. השם CABO שואב השראה מהחופים של מקסיקו, הקולקציה הראשונה תושק בתחילת יולי והיא כוללת  בגדי ים ייחודיים לגבר, בעיצובים מתוחכמים ובדים אקולוגיים עם טכנולוגיית ייבוש מהיר. כמו כן טי-שירטס העשויים מתרכובת כותנה ייחודית, דקה, קלילה ונעימה – מושלמת לקיץ הישראלי, ומתאימה גם לשגרה וגם לאירועים.

לדברי בר ברימר: "המותג נולד משילוב של אהבה עמוקה לאופנה ורצון לבטא יצירתיות אמיתית, כזו שמגיעה מהלב. כמו כן הוא נוצר מתוך צורך אישי ללבוש בגדים ייחודיים המשלבים נוחות ואסתטיקה בלי להתפשר על איכות או אמירה". לדבריו: "אני מאמין שסטייל, נוחות ואיכות לא אמורים לבוא אחד על חשבון השני. לכן יצרנו בגדים שמחברים ביניהם, במיוחד לגבר הישראלי, שלפעמים נדחק הצידה בעולם האופנה:

צילום: אריאל סנין
עוד מסר ברימר: "CABO מייצג לא רק אופנה, אלא דרך חיים. דרך שמקדשת את תחושת החופש, את הרגעים הקטנים של שקט, ים, רוח, אהבה וחיים. CABO נבנה סביב המוטו לחיות את החיים במלואם: שילוב בין סטייל ובדים איכותיים, המותאמים  לאקלים ולגבר הישראלי. במסגרת זו נמצב את המותג   הרבה מעבר לבגדים, נשאף בעתיד  ליזום "סוג של מועדון לייף סטייל"  הכולל מסיבות חוף בהשראת המותג, חוויות שיחברו את הקהל לטבע, לקהילה ולתחושת החופש". 
מותג האופנה החדש של ברימר צפוי להיחשף לראשונה בקמפיין השקה רחב, שיעלה השבוע לראשונה, בהשקעה הנאמדת בכ-550 אלף שקל. בקמפיין יככב בר ברימר  והוא כולל תכנים מקוריים שיבליטו את סגנון המותג ויחברו אותו לקהל היעד הצעיר והאופנתי. המסע פרסום  יעלה בדיגיטל, בטיק טוק, באינסטגרם ובנכסים הדיגיטלים של המותג.
 
בשלב הראשון המותג ישווק באופן בלעדי כחנות פופ-אפ בקניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר . החנות  תיפתח לחודש ימים, החל מ 15.07.25  עד 15.8.2025, במקביל למכירת המותג באון ליין.
בר ברימר, בן זוגה של הזמרת אגם בוחבוט, הושא שחקן ודוגמן ישראלי שהתפרסם בזכות תפקידים בטלוויזיה, תיארטון ובקולנוע. הוא ביסס מעמדו כאחד מהשמות הבולטים בתעשיית הבידור הישראלי. לצד הקריירה המקצועית שלו, הוא גם דמות מוכרת ברשתות החברתיות, עם  117 אלף עוקבים שם הוא משתף רגעים מחייו האישיים והמקצועיים ומקיים קשר קרוב עם קהל מעריצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה