שיווק ופרסום

חברת הנעליים והתיקים המפורסמת משיקה קמפיין בינלאומי שמגיע לארץ

רשת ההלבשה ALDO נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת בריל בסך כולל של 8 מיליון שקל, כעת מפורסם שהחברה משיקה קמפיין בינלאומי מחו"ל ומביאה אותו לארץ - בעלות של כ-800 אלף שקלים
מערכת ice | 
אלדו (צילום יחץ אלדו)
רשת ALDO, שנרכשה לאחרונה על ידי קבוצת בריל בישראל ומונה 21 סניפים ברחבי הארץ, הכוללים נעליים, תיקים ואביזרי אופנה לנשים ולגברים, משיקה בישראל קמפיין שרץ בחו"ל, לרגל קולקציית חורף 2026, בהשקעה של 800 אלף שקל.
הקמפיין, שחלקו מהלך עולמי, מעודד גישה חיובית לחיים, סקרנות, חופש וביטוי עצמי, תחת המסר המרכזי "Try Every Thing", הקמפיין פונה לדור הצעיר ומזמין את הצרכנים לצאת מאזור הנוחות, לגלות אומץ ולנסות דברים חדשים, עבודה חדשה, מעבר לעיר אחרת או חוויה חדשה בפעם הראשונה. המסר פשוט וברור, אתה אף פעם לא יודע עד שלא תנסה.
הקונספט, שפותח בשיתוף סוכנות הקריאייטיב האמריקאית Combo, מתמקד בחוויה האנושית ובתחושת החופש, לא רק להיראות טוב אלא גם להעז ולחוות. הקמפיין כולל פעילות דיגיטלית רחבה, בראשם אתגר טיקטוק בינלאומי, המזמין אנשים מכל העולם לשתף רגעי "פעם ראשונה", חוויות של התנסות, גילוי ואומץ.
בישראל הקמפיין יכלול פעילות משפיענים באינסטגרם ובטיקטוק, לצד פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ומגזינים מובילים. בנוסף, סדרת סרטונים קולנועיים קצרצרים שצולמה במונטריאול שמציגה רגעים אותנטיים של אנשים הבוחרים לנסות, אישה העולה לבמה לראשונה, צעיר שמגלה אומץ חדש או חברים שחוגגים רגעי ספונטניות.
לדברי גנית אלון, סמנכ"לית השיווק של ALDO בישראל, "Try Every Thing היא הזמנה לדור החדש, סקרן, פתוח ומלא תשוקה. אנחנו רוצים להיות חלק מסגנון החיים שלהם, לעודד אותם לנסות גם כשזה מאתגר או לא מושלם. שם מתרחשת הצמיחה האמיתית, ואלדו רוצה להיות שם בכל צעד בדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה