שיווק ופרסום

אשכנזי זלצמן עם תקציב הפרסום ורכש המדיה של חוצה ישראל

לאחר חברת נמלי ישראל ורכבת ישראל, אשכנזי זלצמן עם זכייה במכרז על תקציב הפרסום ורכש המדיה של חברת חוצה ישראל, תקציב המוערך במעל 4 מיליון שקל בשנה
מערכת ice | 
טל אשכנזי (צילום יחצ)
תקציב הפרסום של חוצה ישראל עובר מגיתם לאשכנזי זלצמן, וזאת לאחר זכייה במכרז על תקציב הפרסום ורכש המדיה של חברת חוצה ישראל, שבכך מצטרפת לחברת נמלי ישראל ורכבת ישראל שכבר מטופלות במשרד של בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן.
מדובר בחוזה למתן שירותי פרסום, דיגיטל ומדיה עבור חוצה ישראל שפורסם במרץ האחרון. ביולי האחרון, קיבלו באשכנזי זלצמן כי הצעתם נבחרה כזוכה במכרז, ולאחרונה אכן החלה עבודת חוצה ישראל במשרד.
חוצה ישראל היא חברה ממשלתית לתשתיות תחבורה והאחות הגדולה של נתיבי איילון ונתיבי ישראל. חוצה ישראל אחראית בין היתר על כביש 6, על בניית הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת, מנהרות הכרמל, הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב, קווי מטרונית חדשים במטרופולין חיפה, ועל פרוייקטי תחבורה רבים נוספים ומורכבים ברחבי המדינה.

תקציב הפרסום טופל קודם לכן בגיתם ועם זכייתו של אשכנזי זלצמן בתקציב החדש בכוונת חוצה ישראל להגדיל את פרופיל החשיפה שלה במדיה לקראת 2026. גודלו של תקציב הפרסום מוערך בתעשייה בכ-4-7 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה