שיווק ופרסום
סמסונג בשינויים משמעותיים בישראל: תקציב היח"צ והמשפיענים מוחלף
סמסונג בשינוי מקיף בכלל התקשרויות בישראל, כאשר תוך שנה הוחלפו כל הספקים: מהיבואן ותקציב הפרסום, ועד לאחרונה תקציב המשפיענים שעבר למשרד הפרסום אברהם, ותקציב היח"צ - לאחר שהמשרד המיתולוגי של סמסונג, דני לוי, לא ניגש למכרז, ומי שנכנס הוא בן חורין אלכסנדרוביץ
סמסונג ישראל מחליפה את הכול, אבל ממש מחליפה את כל ההתקשרויות בישראל, וזאת תוך שנה אחת בלבד.
יש לציין כי לא מדובר במשהו ייחודי. בסמסונג מבצעים אחת לתקופה החלפות וריענונים של ספקים, זו מדיניות קבועה וגלובאלית של ענקית הטכנולוגיה שמגדירה עדכונים תקופתיים.
המגמה התחילה בינואר השנה כאשר הענקית הקוריאנית החליפה את מינליין כמפיצה של מוצריה בישראל בניופאן, וזאת לאחר שיתוף פעולה של 26 שנה. במאי השנה, הוחלף משרד הפרסום היוקרתי שעומד על עשרות מיליוני שקלים ועבר לראובני פרידן מליאו ברנט.
עתה סמסונג מחליפה גם את גזרת המשפיענים והיח"צ. בכל הקשור לתקציב המשפיענים, בסמסונג מחליפים את משרד זאביק דרור במשרד הפרסום אברהם. בגזרת היח"צ - משרדו של דני לוי - המשרד שהכי מזוהה עם סמסונג בישראל, החליט שלא לגשת למכרז לאחר 8 שנים, ומי שזכה במכרז הוא משרד יועצי התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ.
עבור בן חורין אלכסנדרוביץ, אחד ממשרדי היח"צ הוותיקים והגדולים בישראל עם לקוחות כמו קבוצת פוקס, שטראוס, בנק מזרחי טפחות, אלטשולר שחם, מלונות אלרוב ועוד, מדובר בתקציב יוקרתי נוסף שעובר אליהם, כאשר רק באוגוסט האחרון תקציב יפאורה עבר אליהם - וזאת לאחר שלושה עשורים אצל רני רהב.
יש לציין כי רכש המדיה נשאר בידי פובליסיס כמו גם שיתופי פעולה של מדיה וקידום מכירות ואירועים, כמו גם קבוצת בלוסטון שעושים עם סמסונג אירועים וקידום מכירות ושיתופי פעולה בקרב קהלים שונים ומגוונים כמו צעירים ונוער שמממשיכים כרגיל. טרם ברורה גזרת הסושיאל ופרש.
עוד ב-
מדני לוי תקשורת נמסר: "תודה למיה, אורנית, קובי, גיא, אוהד ועוד מלא אנשים מעולים על שמונה שנים מדהימות, עתירות אקשן והצלחות משותפות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מכתבה שהראתה איך סמסונג שולחת את הזבל שלהאנטיאל שלפר 11/2025/27הגב לתגובה זו2 0לישראל לא משנה מי הנציגים סמסונג חייבים לפתור את הבעיה ולתקן את כל המכשירים המקוקלים הציבור חייב להחרים אותם עד שלא יכירו בנזקים כתוצאה מיצור לקוי .חברת השירות של סמסוג תובעת את החברה בגלל אלפי המוצרים החדשים המקולקלים שהם צריכים לתקן והכל מצתבר במחסנים שלהם .להחרים את סמסונג ?סגור
-
1.תגובה שיא הסטייל של דני (ל"ת)רן 11/2025/26הגב לתגובה זו1 0סגור



