שיווק ופרסום
כוכב ארץ נהדרת מקבל ג'וב נוצץ: זה המותג שיוביל
עומר עציון, כוכב ארץ נהדרת, נבחר לפרזנטור המותג הקולינרי ''מאסטר שף''. הקמפיין החדש בכיכובו יעלה בהשקעה הנאמדת על כ- 2.5 מיליון שקל
ליהוק מרענן ומיוחד של המותג הקולינרי “מאסטר שף” אשר בחר בקומיקאי, השחקן וכוכב ארץ נהדרת עומר עציון, כפרזנטור המותג ומי שיוביל את הקמפיין החדש שיושק בתחילת 2026, בהשקעה הנאמדת בכ 2.5 מיליון שקל. זהו הקמפיין הראשון שקוטף השחקן עומר עציון.
הקמפיין החדש של מאסטר שף יבליט את מומחיותו של המותג במגוון עולמות תוכן קולינריים, וישים במרכז את סל מוצריו הרחב, תוך שילוב בגישתו ההומוריסטית, הכנה והמחוברת של עומר עציון, שנחשב לדמות אהובה ובולטת בקרב קהלים מגוונים. הקמפיין יכלול 3 סרטונים הומורסטים שיעלו בערוצי הטלוויזיה, בדיגיטל, ובכל פלטפורמות המדיה והרשתות החברתיות.
לדברי גלית בר, מנהלת חטיבת המזון של שסטוביץ: ''עומר מביא איתו יצירתיות, אותנטיות, חוש הומור, ונוכחות חזקה שמדברות בשפה של הצרכן הישראלי. הוא דמות דומיננטית, עכשווית ומחוברת למגמות, והבחירה בו הרגישה לנו טבעית. באמצעות הקמפיין החדש אנו ממשיכים לחזק את מאסטר שף כמותג המוביל בתחום הבישול והקולינריה, ולחשוף את המגוון הרחב והאיכותי של מוצרי המותג''.
עוד מסרה: ''זהו הקמפיין הראשון של כוכב ארץ נהדרת עומר עציון כפרזנטור מוביל, ואנו בטוחים שהשילוב בין מאסטר שף לעומר ייצור עניין תקשורתי רחב סביב השקת הקמפיין. הקמפיין החדש יעלה בשבועות הקרובים וצפוי להציג סדרת תכנים המשלבת הומור, השראה קולינרית וחיבור ישיר לקהל הישראלי''.
עוד ב-
עומר עציון נחשב לאחת הדמויות הצעירות והבולטות בעולם הבידור הישראלי. הוא פרץ לתודעה בזכות תפקידיו הקומיים על המסך ונוכחותו המשמעותית ברשתות החברתיות, שם בנה קהילה רחבה של עוקבים. עציון השתתף בהפקות טלוויזיה ותיאטרון, יצר תכנים מקוריים לדיגיטל, והפגין יכולת מרשימה לשלב הומור אותנטי עם יצירתיות ויכולת משחק מדויקת. בזכות אישיותו הכובשת והחיבור הטבעי לקהל, בתפקידו הראשי בקאסט התוכנית ארץ נהדרת שם מגלם את הנשיא טרמפ – הפך לאחד השמות החמים והמבוקשים בתעשייה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



