שיווק ופרסום
under 40: "אנו רוצים להיות מהמשרדים המובילים בחילופי הדורות הבאים"
זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין מ'לעומק התודעה', הם האורחים השבוע של אייס. על הפרסום בדיגיטל, הצ'אנס שקיבלו מבנק איגוד, ומה לא ידענו עליהם
זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, מנכ\"לים משותפים ומבעלי משרד הפרסום \'לעומק התודעה\', הם האורחים השבוע בפינת under 40. פופלבסקי הוא בן 32, נשוי פלוס 1, וגולדשטיין בן 31, נשוי פלוס 2.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
פופלבסקי: הפרסום הדיגיטלי. הפוטנציאל העצום בתחום הזה לא מתקרב למיצוי שלו. המשוואה מאוד פשוטה: התחום הדיגיטלי דורש משאבים גדולים ולא מתגמלים ביחס לפרסום המסורתי. מצד משרדי הפרסום, התמקצעות בתחום כל כך מורכב, מגוון ומשתנה, היא משימה לא פשוטה. בנוסף רוב המפרסמים בישראל לא נמצאים עדיין ברמה מקצועית מספיק גבוהה בכדי לדעת מה לבקש ואיך לנצל בצורה הנכונה את הפלטפורמה הזו, ולכן כל התחום הזה לא מגיע לכדי מיצוי ולא מוערך מספיק לטעמי. אין לי ספק שזה העתיד של ענף הפרסום.
גולדשטיין: ההערכה והכבוד שרוחשים הלקוחות למשרדי הפרסום. השוק נמצא במצב לא טוב מבחינת הערכת הפרסומאי כחלק אינהרנטי מצוות השיווק. זה מתחיל במכרזים; כולם רודפים אחרי מכרזים שהם ברובם לא מקצועיים, הלקוחות מזמינים לפעמים גם 10 משרדים להציג בפניהם במכרז, בבחינת \"וישחקו הנערים לפני\". זה ממשיך במודלים מעוותים שמבוססים על תגמול מהמדיה וממשיך בדיספרופורציה בין ההשקעה האדירה שלקוח דורש לבין התגמול. הנושא רק מחמיר עם כניסת הפלטפורמות הדיגיטליות החדשות שדורשות עוד השקעות גדולות מצד המשרדים. את העובדות אנו רואים בשטח. משרדים טובים נסגרים, השאר בקושי שורדים, המוחות המבריקים פורשים, ולדעתי עד שלא יתבצע שינוי עמוק לא נראה שיפור במצב. לדעתי איגוד חברות הפרסום צריך להרים את הכפפה לתחילת ביצוע שינוי, ואני קורא מעל במה זאת לאיגוד ולמשרדים להתאגד לכדי תכנית אופרטיבית שבסוף תתרום לכולנו - גם למשרדים וגם ללקוחות.
פופלבסקי: הפרסום הדיגיטלי. הפוטנציאל העצום בתחום הזה לא מתקרב למיצוי שלו. המשוואה מאוד פשוטה: התחום הדיגיטלי דורש משאבים גדולים ולא מתגמלים ביחס לפרסום המסורתי. מצד משרדי הפרסום, התמקצעות בתחום כל כך מורכב, מגוון ומשתנה, היא משימה לא פשוטה. בנוסף רוב המפרסמים בישראל לא נמצאים עדיין ברמה מקצועית מספיק גבוהה בכדי לדעת מה לבקש ואיך לנצל בצורה הנכונה את הפלטפורמה הזו, ולכן כל התחום הזה לא מגיע לכדי מיצוי ולא מוערך מספיק לטעמי. אין לי ספק שזה העתיד של ענף הפרסום.
גולדשטיין: ההערכה והכבוד שרוחשים הלקוחות למשרדי הפרסום. השוק נמצא במצב לא טוב מבחינת הערכת הפרסומאי כחלק אינהרנטי מצוות השיווק. זה מתחיל במכרזים; כולם רודפים אחרי מכרזים שהם ברובם לא מקצועיים, הלקוחות מזמינים לפעמים גם 10 משרדים להציג בפניהם במכרז, בבחינת \"וישחקו הנערים לפני\". זה ממשיך במודלים מעוותים שמבוססים על תגמול מהמדיה וממשיך בדיספרופורציה בין ההשקעה האדירה שלקוח דורש לבין התגמול. הנושא רק מחמיר עם כניסת הפלטפורמות הדיגיטליות החדשות שדורשות עוד השקעות גדולות מצד המשרדים. את העובדות אנו רואים בשטח. משרדים טובים נסגרים, השאר בקושי שורדים, המוחות המבריקים פורשים, ולדעתי עד שלא יתבצע שינוי עמוק לא נראה שיפור במצב. לדעתי איגוד חברות הפרסום צריך להרים את הכפפה לתחילת ביצוע שינוי, ואני קורא מעל במה זאת לאיגוד ולמשרדים להתאגד לכדי תכנית אופרטיבית שבסוף תתרום לכולנו - גם למשרדים וגם ללקוחות.

זיו פופלבסקי
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
פופלבסקי: הדברים שעבדו לנו פעם. לדעתי נוטים לתת יותר מידי כבוד ומשקל לדברים שעבדו בעבר. בשנים האחרונות הצרכן משתנה בקצב מהיר מאוד וצריך לעמוד בקצב.
און: הקשרים הפוליטיים. אני חושב שהיום לא מספיק את מי אתה מכיר או עם מי שרתת בצבא. לדעתי רוב התקציבים מנוהלים על פי פרמטרים של מקצועיות המשרד ומידת המרוצות ממנו. אני חושב שהימים שבהם בעלי המשרד סוגר את הטיפול בתקציב עם בעל הבית, בבית קפה, הולכים ונעלמים. רק משרדים שיקומו רעבים כל בוקר לעבודה טובה יחזיקו לאורך זמן. קשרים זה נחמד ואולי פותח דלתות אבל לא בטוח שתצליח להישאר בתוך הבית רק בזכותם.
פופלבסקי: הדברים שעבדו לנו פעם. לדעתי נוטים לתת יותר מידי כבוד ומשקל לדברים שעבדו בעבר. בשנים האחרונות הצרכן משתנה בקצב מהיר מאוד וצריך לעמוד בקצב.
און: הקשרים הפוליטיים. אני חושב שהיום לא מספיק את מי אתה מכיר או עם מי שרתת בצבא. לדעתי רוב התקציבים מנוהלים על פי פרמטרים של מקצועיות המשרד ומידת המרוצות ממנו. אני חושב שהימים שבהם בעלי המשרד סוגר את הטיפול בתקציב עם בעל הבית, בבית קפה, הולכים ונעלמים. רק משרדים שיקומו רעבים כל בוקר לעבודה טובה יחזיקו לאורך זמן. קשרים זה נחמד ואולי פותח דלתות אבל לא בטוח שתצליח להישאר בתוך הבית רק בזכותם.
3. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
פופלבסקי: עצם העובדה שכל חיי עבדתי רק במקום עבודה אחד. \'לעומק התודעה\' הוא מקום העבודה הראשון שלי.
גולדשטיין: יש לי קו\"ח די משעממים: בתור נער מכרתי נקניקיות במסיבות ואחר כך ניהלתי בית קפה. בצבא שירתתי בתור לוחם ביחידת מגלן, אחרי הצבא והטיול מייד פתחנו את העסק.
פופלבסקי: עצם העובדה שכל חיי עבדתי רק במקום עבודה אחד. \'לעומק התודעה\' הוא מקום העבודה הראשון שלי.
גולדשטיין: יש לי קו\"ח די משעממים: בתור נער מכרתי נקניקיות במסיבות ואחר כך ניהלתי בית קפה. בצבא שירתתי בתור לוחם ביחידת מגלן, אחרי הצבא והטיול מייד פתחנו את העסק.
4. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלכם?
פופלבסקי וגולדשטיין: להגשים את החזון שלנו \"להוביל את הדור החדש של משרדי הפרסום\". אנחנו רוצים להיות אחד המשרדים המובילים בחילופי הדורות הבא, יש לנו סבלנות ואנחנו בונים את זה צעד אחר צעד.
פופלבסקי וגולדשטיין: להגשים את החזון שלנו \"להוביל את הדור החדש של משרדי הפרסום\". אנחנו רוצים להיות אחד המשרדים המובילים בחילופי הדורות הבא, יש לנו סבלנות ואנחנו בונים את זה צעד אחר צעד.
5. מה אתה עושה כשאתה לא בעבודה?
פופלבסקי: מבלה המון עם המשפחה שלי, עם אשתי והילד, קורא ספרים ומטייל בשטח - בעיקר אוהב לנקות את הראש במדבר.
גולדשטיין: אני משתדל להגיע כל יום עד 18:30 הביתה כדי להיות עם הילדים, לפעמים חוזר לעבודה אחרי ההשכבות והסיפורים. סופי שבוע מוקדשים אך ורק למשפחה. חוץ מזה אני חולה שטח - בעיקר טיולי ג\'יפים. זה יותר טוב בשבילי מכל חופשה אחרת.
פופלבסקי: מבלה המון עם המשפחה שלי, עם אשתי והילד, קורא ספרים ומטייל בשטח - בעיקר אוהב לנקות את הראש במדבר.
גולדשטיין: אני משתדל להגיע כל יום עד 18:30 הביתה כדי להיות עם הילדים, לפעמים חוזר לעבודה אחרי ההשכבות והסיפורים. סופי שבוע מוקדשים אך ורק למשפחה. חוץ מזה אני חולה שטח - בעיקר טיולי ג\'יפים. זה יותר טוב בשבילי מכל חופשה אחרת.

און גולדשטיין
6. אם לא היית עוסק בפרסום, היית...
פופלבסקי: עצמאי בתחום אחר, אני יזם בנשמתי.
גולדשטיין: סביר להניח שהייתי יזם בתחום אחר, אולי נדל\"ן.
פופלבסקי: עצמאי בתחום אחר, אני יזם בנשמתי.
גולדשטיין: סביר להניח שהייתי יזם בתחום אחר, אולי נדל\"ן.
7. מי פתח לך דלת?
פופלבסקי: טוביה סופר, מנהל השיווק של בנק אגוד. טוביה החליט להפקיד בידינו את תקציב הבנק בשנה הנוכחית עד ליציאה למכרז. עשינו את אחד הקמפיינים המוצלחים של בנק איגוד בשנים האחרונות והוכחנו שאנחנו יכולים לטפל גם בתקציב של בנק. אני לא אשכח לו את ההזדמנות שהוא נתן לנו. קצב הגדילה שלנו תלוי לא מעט בסמנכ\"לי שיווק ומנכ\"לים אמיצים, שמסוגלים לצאת מאיזור הנוחות שלהם ולתת הזדמנות לדור החדש. אני מאוד מעריך אנשים כאלו.
גולדשטיין: אני רואה בכל לקוח שלנו שנותן לנו את ההזדמנות לעבוד איתו, כפתיחת דלת. בסוף זה הימור שלו עלינו ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי לא לאכזב אותו.
פופלבסקי: טוביה סופר, מנהל השיווק של בנק אגוד. טוביה החליט להפקיד בידינו את תקציב הבנק בשנה הנוכחית עד ליציאה למכרז. עשינו את אחד הקמפיינים המוצלחים של בנק איגוד בשנים האחרונות והוכחנו שאנחנו יכולים לטפל גם בתקציב של בנק. אני לא אשכח לו את ההזדמנות שהוא נתן לנו. קצב הגדילה שלנו תלוי לא מעט בסמנכ\"לי שיווק ומנכ\"לים אמיצים, שמסוגלים לצאת מאיזור הנוחות שלהם ולתת הזדמנות לדור החדש. אני מאוד מעריך אנשים כאלו.
גולדשטיין: אני רואה בכל לקוח שלנו שנותן לנו את ההזדמנות לעבוד איתו, כפתיחת דלת. בסוף זה הימור שלו עלינו ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי לא לאכזב אותו.
הפרסומת של לעומק התודעה לבנק איגוד
8. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר?
פופלבסקי: להיות בן אדם ולכבד את כולם.
גולדשטיין: אמינות. זה מבחינתי קו אדום. כך אני דורש מעצמי וכמובן מהעובדים שלי.
פופלבסקי: להיות בן אדם ולכבד את כולם.
גולדשטיין: אמינות. זה מבחינתי קו אדום. כך אני דורש מעצמי וכמובן מהעובדים שלי.
9. באיזה בית גדלת?
פופלבסקי: בית מאוד חם ומגובש, הורים מאד תומכים ומעצימים. אני הבכור במשפחה. כל חיי נשמתי וחייתי עסקים בבית.
גולדשטיין: ההורים עוסקים בחינוך והוראה, אבא הוא מורה מיתולוגי ואמא מרצה במספר מכללות, בית מעמד בינוני קלאסי. עסקים לא היו אף פעם ברקע. להיפך, ההורים תמיד כיוונו - \"לך תלמד, תמצא עבודה טובה\". אני אף פעם לא הסכמתי לזה.
פופלבסקי: בית מאוד חם ומגובש, הורים מאד תומכים ומעצימים. אני הבכור במשפחה. כל חיי נשמתי וחייתי עסקים בבית.
גולדשטיין: ההורים עוסקים בחינוך והוראה, אבא הוא מורה מיתולוגי ואמא מרצה במספר מכללות, בית מעמד בינוני קלאסי. עסקים לא היו אף פעם ברקע. להיפך, ההורים תמיד כיוונו - \"לך תלמד, תמצא עבודה טובה\". אני אף פעם לא הסכמתי לזה.
10. איזה מהלך של המתחרים שלך הרשים אותך?
פופלבסקי: העבודה שאדלר חומסקי עושים לבזק.
גולדשטיין: סדרת הפרסומות של \'גליקמן נטלר סמסונוב\' ל-9,000,000. להבדיל מהרבה פרסומות שעושות שימוש בסלב מוכר, כאן הדמות של שני כהן מצחיקה, חביבה והכי חשוב רלוונטית למסרים של חברת הביטוח. שפה תקשורתית חזקה ומזוהה.
פופלבסקי: העבודה שאדלר חומסקי עושים לבזק.
גולדשטיין: סדרת הפרסומות של \'גליקמן נטלר סמסונוב\' ל-9,000,000. להבדיל מהרבה פרסומות שעושות שימוש בסלב מוכר, כאן הדמות של שני כהן מצחיקה, חביבה והכי חשוב רלוונטית למסרים של חברת הביטוח. שפה תקשורתית חזקה ומזוהה.
הפרסומת של גליקמן נטלר סמסונוב ל-9,000,000
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.רעות ליבוביץ 01/2013/29הגב לתגובה זו0 0משרד יקר ואהוב. אנושי ואישי. שמחה שמשרד מסוג כזה פורח ומתקדם. תמשיכו ככה!סגור
-
8.אחלה משרד- רק עוד קצת מאמץ...קולגה 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0מנסיוני עם המשרד במספר עבודות גיליתי אנשים טובים, מקצועיים, שמחייכים באמת ולא רק כי צריך! הקשיבו לי ולצרכים שלי ונתנו תוצרים בהתאם. הביקורת היחידה שלי היא על המחירים... נתפסים בשוק כיקרים ולרוב הם אכן כאלה. אבל מצד שני יש מושג שאומר "על איכות משלמים"סגור
-
7.כל הכבודאלון 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0מדברים נכון ומדויק. הצרכן והמפרסם רוצים משהו אחר. נגמרה תקופת המינגלינג החזירי והקומבינה בקנטינה...רק משרדים רציניים ומקצועיים כמו לעומק התודעה - רק הם ימשיכו לעלות ולפרוח. מקצוענות וחברות. בסדר הזה. לעומק היא שילוב של מקצוענות, חריצות ללא גבול ולב גדול - זה הדור החדש של משרדי הפרסום. כל הכבוד!!!! יצא לי לעבוד איתם והיחס והמקצועיות והאנושיות הם ממש מעוררי השראה. דור חדש ממשסגור
-
6.מעצב 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד, באמת. רק תגידו לסמנכ"ל קריאייטיב שיפסיק להופיע בפרסומות של בנק איגוד. לדעתי הוא לא ממש שחקן וגם לא ממש עובר מסך...סגור
-
5.אחלה חבר'היוסי w 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0בהצלחה חברים, אתם בדרך הנכונהסגור
- טען עוד
-
4.בהצלחהדוד 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0מגיע להם הזדמנויות, הם דור חדש ומוכשר ואני יודע שלקוחות יתאהבו בעבודתםסגור
-
3.גבי לביא 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0תותחים רעבים ועושים עבודה נפלאה , כל הכבוד ...סגור
-
2.סוף סוףאייל 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0תפרצו כבר, הדור הישן הוא אוסף רקוב משעמם וחזיריסגור
-
1.כל הכבוד לחברה האלה. (ל"ת)יובל 10/2012/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לאון היקרבנאדם 10/2012/25הגב לתגובה זו0 0ברור שאתה מגיע הביתה ב 18:30 , כי כל מי שעובד אצליך טוחנים עד 11 בלילה בלי שעות נוספות בזמן שאתה יושב בבית.סגור
-
שקרן עלובי. עובד עבר 11/2012/17הגב לתגובה זו0 0אתה שקרן עלוב, והתגובה שלך מגיעה מקנאה, מחוסר ידיעה או מרשעות. אתה טועה ומטעה.סגור
-
למה שלא תזדהה?אחד מבפנים 10/2012/30הגב לתגובה זו0 0איך אתה מעיז?? להגיד דברים כאלה? בלעומק יחסית השעות נורמליות ואון וזיו הם אלו שנותנים הכי הרבה דוגמא אישית מכל הבוסים שלי יצא לעבוד איתם בעבר. און רשם שבשש וחצי הוא משתדל לחזור הביתה, מהיכרות אישית אני יכול להעיד שבדרך כלל הוא חוזר והוא זה שנועל את המשרד. של נעליך מעל רגליך איש עלוב שכמותך. און וזיו הם בוסים נערצים ואנשים נדירים. תתבייש עם הרפש.סגור


