שיווק ופרסום
לאחר 15 שנים באדלר חומסקי: סמנכ"ל הלקוחות דני ברנדה עוזב את המשרד
ברנדה היה ממקימי אדלר חומסקי והצטרף אליו לאחר המיזוג עם ורשבסקי פרייליך בסוף שנות ה-90. במשרד כבר החלו בגישושים בענף לאיתור מחליפו
לאחר קריירה בת 15 שנה בענף הפרסום, שהחלה מיומה הראשון באדלר חומסקי, יעזוב סמנכ\"ל הלקוחות דני ברנדה את המשרד - כך נודע לאייס.
ברנדה (47) מסמנכ\"לי הלקוחות הוותיקים והבולטים בענף ניהל בשנים האחרונות את אחת מ-3 קבוצות הלקוחות באדלר חומסקי, כשתחתיו הועסקו עשרות עובדים. במרוצת השנים הוא טיפל בתקציבי הדגל של המשרד ובראשם פסגות, בנק הפועלים, 9 מיליון, חברת החשמל, בזק, מפעל הפיס, הלוטו, קבוצת צ\'מפיון, בנק דיסקונט בשנותיו במשרד, הום סנטר ועוד. ברנדה נחשב לאחד ממקימי אדלר חומסקי, יחד עם דמויות מפתח נוספות כמו אורי לברון, יונתן סטירין, ראובן אדלר, אייל חומסקי ועוד. הוא הצטרף למשרד כתוצאה מהמיזוג בין אדלר חומסקי לורשבסקי פרייליך לקראת סוף שנות ה-90, ובמשרד ששם דגש רב על מחלקת ניהול הלקוחות, חשיבותו במערך הייתה גבוהה.
גורמים בענף הפרסום שעבדו בעבר עם ברנדה יודעים לספר כי מדובר במנהל מוכשר, שהפך לבורג חשוב במערך ואחראי במידה רבה להצלחה של המשרד ופריחתו לאורך השנים. הקריירה הארוכה של ברנדה מלווה כמה מהטאלנטים המובילים של ענף הפרסום שגדלו תחת כנפיו. ביניהם ניתן לציין את שני גרשי, כיום סמנכ\"ל הקריאייטיב (המשותף יחד עם דני יעקובוביץ\') בגיתם BBDO, ערן ניר, מנהל הקריאייטיב בבאומן בר ריבנאי, וכן מנהלי הקריאייטיב אהר\'לה קדרון, שגיא בלומברג ועוד.
בכיר נוסף שעבד לצידו של ברנדה מספר שמדובר \"במנהל שירותי מאוד, אחד שאין אצלו דבר כזה אי אפשר. הוא מביא הרבה שכל ובנוסף יש לו ראש קריאייטיבי. הוא תקשורתי וקשוב, והאנשים שעבדו איתו מאוד אוהבים אותו\".
על פניו נראה שברנדה לא ימשיך לתחנה נוספת בענף הפרסום ובשלב זה עוד מוקדם לדעת לאן מועדות פניו. עוד נודע לאייס כי במשרד הפרסום כבר החלו בהכנות ליום שאחרי ברנדה והחלו לחפש בענף אחר מנהל לקוחות שיוכל להיכנס לנעליו. נכון לעכשיו נראה כי המאמצים מתמקדים בהבאת שחקן רכש מבחוץ, ולא בקידום עובד שצמח במערכת. ברנדה הודיע להנהלת המשרד על רצונו לעזוב, ותהליך הפרישה מהמשרד (שטרם התקיימה בפועל) נעשה בתיאום מלא עם בעליו.
באדלר חומסקי פועלות 3 קבוצות לקוחות במקביל. לצידו של ברנדה משמשים 2 מנהלי לקוחות נוספים שעומדים בראש קבוצה: ענת לבנטון - אף היא מנהלת לקוחות ותיקה ובת דורו של ברנדה ואלעד הרמל.
שני גרשי, כיום סמנכ\"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO ומי שעשה את שנותיו הראשונות בענף כחלק מקבוצת הלקוחות של דני ברנדה: \"דני הוא איש מקסים, מבין פרסום ובעל אינסטינקטים מדהימים והבנה חדה, ולפני הכל הוא בנאדם. הוא מנהל לקוחות טוב שמבין את הלקוח ויודע להילחם על מה שצריך. הוא הצליח לקיים מערכות יחסים יציבות וארוכות ולא וויתר על הבנת הקריאייטיב לצד שירות הלקוחות\".
גרשי מוסיף אנקדוטה מימיו הראשונים במשרד, ומספר כי \"באופן אישי, בגלל שהיתה לו הבנה בקריאייטיב אני יכול להעיד שהוא עזר לי להתפתח וללמוד. בקמפיין הראשון שלי שיצא, סטירין (יונתן, לשעבר סמנכ\"ל הקריאייטיב של המשרד) זרק לי אתגר לכתוב סרט. ברגע שסיימתי והיו בידיי מספר אופציות, הוא אמר לי ללכת לברנדה ובאותו הזמן הייתי בסך הכל קופי צעיר עם נסיון של שבועיים. מצאתי את עצמי יושב עם מנהל הלקוחות (ברנדה) והוא מדבר איתי בגובה העיניים, מתייעץ איתי, משתף אותי ומסביר לי\".
אורי עיני, מבעלי משרד הפרסום אמר לאייס: \"דני הוא דמות אהובה ומוערכת מעין כמוה במשרד. הוא אדם ואיש מקצוע משכמו ומעלה. יש לו זכויות גדולות במקום והוא ממשיך וימשיך להיות חלק ממשפחת אדלר חומסקי\".
דני ברנדה אמר לאייס: \"המחשבות הן לעזוב את אדלר חומסקי, אבל אי אפשר להוציא את אדלר חומסקי ממני\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(23):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.אחד האנשים המקסימים שיצא לי לעבוד איתם בענף (ל"ת)איתי 06/2013/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.מתאים לגרשיזה נו 06/2013/12הגב לתגובה זו0 0להפוך אייטם של ברנדה על עצמו חחחחחחחסגור
-
18.איש חשוב, אבידה לענף (ל"ת)יוסי צרפתי 05/2013/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.אחד האנשים הטובים בענףעופר 05/2013/28הגב לתגובה זו0 0לא רק ברמה המקצועית, גם, והכי חשוב, ברמה האנושית. המון בהצלחה דני!!!סגור
-
16.לא הבנתילא הבנתי 05/2013/28הגב לתגובה זו0 0לא הבנתיסגור
- טען עוד
-
15.תודה על התמיכה והאהבה. הסוד הגדול---->שני 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0אין לי מושג מי אתה באמת. חג שמח!סגור
-
14.דני מקצוען ואישיות מדהימהadi 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0רק אמיר קציר יכול להכנס לנעליים כאלו גדולות (אולי)סגור
-
13.האיש החמוד ביותר שידעה התעשייה! (ל"ת)חדוה 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.ברנדה המקסים, תענוג צרוף לעבוד איתו. (ל"ת)רונית 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.דני הוא שילוב מעולה של מוח ורגש.מאיה 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0הייתה לי הזכות לעבוד לצידך אתה איש עם יכולת השילוב של רגישות ויכולת הנהגה והכל בחיוך שיהיה המון בהצלחה!!!סגור
-
10.במקום לתת לו למנכ"ל הביאו את צמד הליציםמד מן 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0במקום לקדם ולהשאיר אנשים שגדלו בחברה בעצם מראים להם את הדלתסגור
-
9.דנידיןןןןןןג'וד 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0וואוו, מי ש-לא מכיר אותו ש-יבוא אלי, כל מילה מיותרת!!!סגור
-
8.איש מדהיםגל 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0דני בהצלחה! אחד האנשים החביבים והאהובים בעולם הפרסום. כן ירבוסגור
-
7.אין על דני ברנדה -איש יקר ואהובשירן נמרון 05/2013/27הגב לתגובה זו1 0אנחנו עצובים אך כל סיום זו התחלה חדשה שיהיה בהצלחה!סגור
-
6.ל2מבפנים 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0עידו קריב? זה אתה כתבת על ברכץ?סגור
-
5.אורי עיני. זה כל המשרד (ל"ת)אנונימי 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.איש יקר. קשה להאמין שהוא כבר בן 47 (ל"ת)אנונימי 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.חומסקי, למה לא לקדם מישהו מבפנים? (ל"ת)אנונימי 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.רק ברכץ מיהושע מסוגל להכנס לנעליומבפנים 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0אבל אין מצב שיעזוב את יהושעסגור
-
מישהו פה עף על עצמו..קצת ענווה 06/2013/12הגב לתגובה זו0 0לא תזיק למי שכח מאיפה בא ולאן הולך..סגור
-
ברכץ לא הולך לאסווק? (ל"ת)מבחוץ 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ארז ברכץ אתה פטתיאחת שעובדת איתך 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0כולם רואים שהדבר היחיד שאתה עושה חוץ מלהתחנף לרמי זה לגלוש באייס, עובדה שעוזרת לך להגיב בין הראשונים ולהדליף להם מידע מידיי פעם. ההכרזה שלך כאילו התפקיד יוצע לך אבל אתה נאמן למשרד, כמסר שיווקי לרמי, הוא לא רק שקוף אלא גם פטתי. גט א לייף ברכץ מהרסגור
-
1.אבידה למשרד, אבל עשה את שלו. חייב להתקדם (ל"ת)אנונימי 05/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור


