שיווק ופרסום
על הקריאייטיב - סמנכ"ל השיווק: שפ"מ תפיק תשדירי רדיו שיכתבו בכירי השיווק
זכיינית השיווק בקול ישראל מצאה דרך מקורית כדי להשתחל לתקציב המפרסמים. הבכירים יתרגלו כתיבת תשדירים עם סמנכ"ל הקריאייטיב בשפ"מ
זכיינית השיווק והמכירות של תחנות קול ישראל ברדיו - שפ\"מ - מחפשת דרכים יצירתיות כדי לתפוס מקום בתקציבי הפרסום של המפרסמים. במסגרת זו משיקה הזכיינית יוזמה חדשה ומעניינת להפקת תשדירי רדיו שייכתבו על ידי מנהלי השיווק של החברות המפרסמות.
בתקופה הקרובה יתקיימו בשפ\"מ שורה של מפגשי בוקר עם אנשי השיווק של המפרסמים הגדולים במשק, במטרה להכיר להם את המדיום הרדיופוני והאפשרויות הקריאטיביות הגלומות בו. המפגש הראשון בסדרה יתקיים עם אנשי השיווק של חברת אוסם, בשבועות הקרובים. את המפגשים ינחה דורון ויטנברג, סמנכ\"ל הקריאייטיב של שפ\"מ.
במסגרת המפגשים, יתנסו אנשי השיווק בכתיבת תסריטים לתשדיר רדיו. 3 התסריטים הקריאטיביים הטובים ביותר בכל מפגש, יופקו ויוקלטו על ידי שפ\"מ. התשדירים המצטיינים יוכלו להיות בסיס הקמפיין של המפרסמים ברשתות הרדיו של קול ישראל.
משפ\"מ נמסר כי \"המפגשים עוסקים במדיה הרדיופונית, השנויים והחידושים שהיא עוברת, השתלבותה בנעשה והמשתנה במפת המדיה הכללית. היוזמה נולד מתוך הבנה עמוקה כי אלה האחראים על המותגים, צריכים להכיר טוב יותר את הקוד של המדיה הרדיופוני והאפשריות הקריאטיביות העומדות לרשותם\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.רונן יקירי,צר לי אך רעיון גרועמד מן 10/2013/29הגב לתגובה זו0 0מנהלי שיווק שיכתבו ג'ינגל ,הרי גם הם ,לפחות רובם מבינים שהם לא ממש מסוגלים לעשות את זה. דבר אחד זה לאשר ג'ינגל ודבר אחר הוא ליצור אותו. בקיצור רעיון רעסגור
-
5.עוד ניסיון ללקק למנהלי השיווק. תעשייה בלחץ (ל"ת)יונתן 10/2013/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.עצוב. סמנכ"ל שיווק נורמלי צריך להיעלב.אין לו מה לעשות? 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0הצעה למנכ"לים: אם סמנכ"ל השיווק שלכם משתתף בפארסה הזו - תפטרו אותו. על זה אתם משלמים לו? מחר הוא יעשה סדנא ביפעת על גזירת מודעות.סגור
-
3.רעיון גדול (ל"ת)דפנה 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.הם בלחץ מהתחנות האזוריות שהתחזקו (ל"ת)פאפא 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.קוברים את הענףמרוב חמדנות לכסף 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0גם ככה מנהלי השיווק חושבים שהם יכולים לעשות את העבודה של משרדי הפרסום בעצמם ולכן מענים אותם, עושים טעויות אסטרטגיות ואז מאשימים אותם. עכשיו אתם גורמים להם לחשוב שהם יודעים לכתוב תשדירי רדיו? כמה נמוך תלכו כדי להרוויח עוד לירה? בושה!!!סגור
-
זה נכון. ראוי היה לשלב גם את צוות הקריאייטיב (ל"ת)משה 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0סגור


