שיווק ופרסום
5 חודשים הספיקו לה: נעמה גת פורשת מתפקידה כסמנכ"ל השיווק של פרטנר
מהמורה ראשונה ברפורמה הארגונית בפרטנר. גת שהגיעה כבשורה מבטיחה ממזרחי-טפחות בו רשמה הישגים שיווקים, לא שורדת חצי שנה בשוק הסלולר
לאחר 5 חודשים בלבד בתפקיד, סמנכ\"ל חטיבת השיווק של פרטנר נעמה גת החליטה לפרוש מתפקידה. גת, בעברה סמנכ\"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות, הצטרפה לפרטנר במסגרת הרפורמה הארגונית שערך המנכ\"ל חיים רומנו.
כאמור, 5 חודשים לאחר שיצא לדרכו השינוי הארגוני הנרחב של רומנו, הליהוק שלו לתפקידים הבכירים בחברה נתקל במהמורה ראשונה, מפתיעה ומשמעותית. גת שהגיעה כבשורה מבטיחה ממזרחי-טפחות בו רשמה הישגים שיווקיים רבים, הצטרפה לפרטנר בסוף אוגוסט 2013 ועמדה בראש חטיבת השיווק ומנועי הצמיחה האחודה של הקבוצה.
יוזכר כי במסגרת הרפורמה הארגונית של רומנו מונה במאי 2013, צביקה שיינפלד לסמנכ\"ל השיווק. לאחר מכן הודיעה פרטנר על מתיחת פנים נוספת במסגרתה הוקמה חטיבה קמעונאית לצד חטיבת השיווק ומנועי צמיחה, שאליה הוסט שיינפלד. החטיבה הקמעונאית עוסקת בפיתוח וניהול המערך הקמעונאי של החברה לצידה משבצת הסמנכ\"ל בחטיבת השיווק פונתה לטובת נעמה גת.
בפרטנר ציינו כי גת הביעה את רצונה לסיים את תפקידה בחברה וסוכם כי תמלא תפקידה עד איתור מחליף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.פרטנר גוף חולה ורעילא 01/2014/24הגב לתגובה זו0 0שומר נפשו ירחקסגור
-
1.תסתכלו לה טוב טוב בעינייםמזרחי 01/2014/22הגב לתגובה זו0 0נראה לכם שהיא רצתה לפרוש?! חחחסגור


