שיווק ופרסום
תיק העבודות מוכן: מודעה של סטודנטית בבצלאל תפורסם במגזין Archive
מגזין הפרסום מקדיש מדי גיליון עמוד אחד לעבודות סטודנטים נבחרות מהעולם. בכל מהדורה 4 מודעות בלבד מפורסמות בו, וזו של טל לשץ ביניהן
טל לשץ, סטודנטית שנה ד\' מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, זכתה לכרטיס הביקור הטוב ביותר שסטודנט יכול לחלום עליו. מגזין הפרסום היוקרתי Archive בחר לשלב את המודעה של לשץ בעמוד הסטודנטים של הגיליון הקרוב.
בכל גיליון מוקדש עמוד אחד לעבודות סטודנטים נבחרות מהעולם, ומבין כל המועמדים, רק 4 עבודות סטודנטים נבחרות להיכלל בו. עצם הבחירה במודעה מקנה ללשץ מועמדות לפרס Student of the Year. המודעה עבור מותג הסוכריות להקלת כאבי גרון \'סטרפסילס\' נעשתה במסגרת קורס קמפיין פרסומי בהנחיית סיון בן חורין, ראש תחום עיצוב לפרסום במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. יצוין עוד כי זו הפעם השלישית שנבחרת מודעה של סטודנטים מבצלאל להתפרסם במגזין.
במודעה, המינימליסטית והחכמה של לשץ, מוצגת שורה של תווים, ובתוכה אות גבוה מאוד שמצוין בקודקודו בסוכריית מציצה של \'סטרפסילס\', למתקשים וכואבים.

הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.באיזה כרך זה בדיוק הופיע?דוד 03/2015/26הגב לתגובה זו0 0לא מופיעה באתר שלהם עבודה כזאתסגור
-
2.ממש יפה (ל"ת)jesus 02/2014/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מדוייק וחכם. כל הכבוד! (ל"ת)איריס 02/2014/27הגב לתגובה זו0 0סגור


