שיווק ופרסום
הישג למיכאל מור יוסף ועומר אסף: 'פלא פה' תטפל בסושיאל של 'הפניקס'
סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי מצטרפת למערך הפרסום של 'הפניקס' לצד אדלר חומסקי. לאחרונה השיקה חברת הביטוח שפה תקשורתית חדשה
סוכנות הפרסום והשיווק הדיגיטלי \'פלא פה\', בבעלותם של עומר המעגן-אסף ומיכאל מור יוסף, רושמת הישג משמעותי עם גיוס חברת הביטוח הפניקס לשורותיה - כך נודע לאייס.
לדברי עומר המעגן-אסף, מנכ\"ל הסוכנות: \"\'פלא פה\' תהיה אחראית על כלל פעילות הניו מדיה והמדיה החברתית של הקבוצה. צפויה לנו שנה מאתגרת של עשייה משותפת עם דגש על יצירתיות מצד אחד, ומצד שני פוקוס על הישגים ותוצאות\".
לאחרונה השיקה חברת הביטוח שפה תקשורתית חדשה, באמצעות אדלר חומסקי, תחת הקונספט \"במציאות כמו שלנו, תבדוק שיש לך הפניקס\". את השפה החדשה מוביל כפרזנטור השחקן גיא לואל. עם השקת הקמפיין החדש שעלה בשבועות האחרונים לאוויר אמר איתן ויצמן, סמנכ\"ל השיווק בחברת הפניקס: \"החלטנו לרענן את האמירה השיווקית עם מסר חדש המתאים למציאות העכשווית\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מיכאל אחד האנשים המדהימיםמירב 03/2014/02הגב לתגובה זו0 0הוא מוכשר, הוא יצירתי והכי חשוב שהוא בן אדם. שמחה לשמוע שהסוכנות שלהם גדלה ומתפתחת. מגיע להםסגור
-
2.ההוא מצד ימין תפוס !?? (ל"ת)נאורה 03/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מה זה האהבל עם המשקפי שמש ?יעל 03/2014/02הגב לתגובה זו0 0מה זה כי הוא "מגניב" כזה ?סגור
-
אחד מתותחי השיווק בארץמכיר אותו 03/2014/02הגב לתגובה זו0 0פשוט שומר על צניעות כזה הואסגור
-
תגובה מטופשת! את לא מכירה אותו בכלל..מיכל 03/2014/02הגב לתגובה זו0 0זה באמת נראה לך שהוא אהבל? איזו תגובה מטומטמת שלא נעים לומר אבל אם הוא אהבל אז את עאמה בריבוע (תפתחי מילון סלנג אם בא לך להבין מה זה עאמה) את לא מכירה אותו בכלל חצופה! את יודעת כמה חכם ושנון הבחור הזה? אני במקרה עוקבת אחריו בפייסבוק והוא אדיר!! הלוואי והיה לך רבע מהשכל שיש לו. והתמונה עם משקפי השמש היא פשוט כי ככה בא לו כנראה, מה כואב לך?סגור
-
תפסיק להגיב לעצמךחי בסרט 03/2014/02הגב לתגובה זו0 0אתה לא באמת מעניין אף אחד.סגור


