שיווק ופרסום
הראשון של קשאני בברוקנר: פרסומת Twentyfourseven תקושר ל-Shazam
סמנכ"ל הדיגיטל החדש נכנס לעבודה ומשרד הפרסום יחד עם מותג האופנה הם הראשונים בישראל לצאת במהלך משותף עם אפליקציית זיהוי השירים
המינוי של דן קשאני לסמנכ\"ל הדיגיטל החדש בברוקנר נטע יער נכנס לפועל רשמית עם מהלך דיגיטלי למותג האופנה Twentyfourseven. הערב תעלה לאוויר פרסומת חדשה לרשת האופנה, שצולמה במיאמי, וזו תציג לראשונה (עד כמה שזה מפתיע) שיתוף פעולה עם אפליקציית זיהוי השירים הפופלארית Shazam.
בזמן שהפרסומת תשודר בטלוויזיה, כל מי שיש לו Shazam יוכל להשתמש באפליקציה ותוך כדי זיהוי השיר יוכל להגיע ישירות למיניסייט מיוחד שנבנה יחד עם Twentyfourseven. במיניסייט יוכלו הצופים לראות את הגרסה הארוכה של הסרט, לצפות בפריטים נבחרים מהקולקציה, בתמונות מאחורי הקלעים של צילומי בגדי הים במיאמי, וכמובן להגיע דרך שזאם לכל פרטי השיר \"Pumpin Blood\" של להקת NONONO.
הסרטון שיעלה הערב לשידור
כזכור, בתחילת השנה הצטרף למשרד הפרסום יורם לוי, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי ומשנה למנכ\"ל באומן בר ריבנאי, כשותף לצד טל ברוקנר ועפר יער. זאת, במקביל לפרישתו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, שבשנים האחרונות הותיר את המושכות בידי ברוקנר ויער.
קרדיטים
לקוח Twentyfourseven, מנהל קריאטיב ראשי של הקבוצה: רון קאהן, שיווק ויחסי ציבור: אפרת עזר מוסלי, חברת הפקה:פרדיסו, בית פוסט: פוסט אופיס, במאי: רועי רז, צלם: רומן לינסקי, משרד פרסום ברוקנר/נטע/יער, בעלים ומנהל קריאיטיב ראשי: עפר יער, מנהלת הפקה: אפרת אקר, מפיקה: סיון לשד, ארט דיירקטור: אוהד חן, קופירייטרית: ליעד קליין, סמנכ\"ל דיגיטל: דן קשאני, סופרוויזרית: שיר הרמן, תקציבאית: ליאת בן ששון
לקוח Twentyfourseven, מנהל קריאטיב ראשי של הקבוצה: רון קאהן, שיווק ויחסי ציבור: אפרת עזר מוסלי, חברת הפקה:פרדיסו, בית פוסט: פוסט אופיס, במאי: רועי רז, צלם: רומן לינסקי, משרד פרסום ברוקנר/נטע/יער, בעלים ומנהל קריאיטיב ראשי: עפר יער, מנהלת הפקה: אפרת אקר, מפיקה: סיון לשד, ארט דיירקטור: אוהד חן, קופירייטרית: ליעד קליין, סמנכ\"ל דיגיטל: דן קשאני, סופרוויזרית: שיר הרמן, תקציבאית: ליאת בן ששון
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.רגע איפה יורם בקרדיטים? (ל"ת)בלש גשש 04/2014/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.יופי של מהלך (ל"ת)באומן 04/2014/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.פרסומת מצ׳עממתלילח 04/2014/04הגב לתגובה זו0 0שום טריק שאזאם כזה או אחר בשקל, לא יעזור לפרסומת המשעממת הזו.סגור
-
7.יפה מאדאילן 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0מי שאין לו שזם לא יהנה מהאפליקציה הזו ומי שאין לו קיואר קוד לא יכול לפתוח קיו אר ועדיין יהנה מהמודעות שיש בהן קיו אר קודסגור
-
6.זה שיט.shsh 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0אין כאן רעיון. יש טכניקה מעניינת אבל היא לא משרתת את המותג או את הסרט בשום צורה.סגור
- טען עוד
-
5.ומי שאין לו שאזאם?ירוסלב 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0טמטום!סגור
-
יש רק שתי מליון הורדות בארץ.. זה כלום (ל"ת)אחד שיודע 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.קשאני י'תותח! (ל"ת)בן דוד 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.יופי של עבודה! (ל"ת)א 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.באמת פתטיאנונימי 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0סתם להגיד ש"השתמשנו בשזאם" בפעילות שלנו...לא משרת כלום! חחחחסגור
-
1.כל כך עלוב ומועתק (ל"ת)יוסי 04/2014/03הגב לתגובה זו0 0סגור


