שיווק ופרסום
קמפיין זהב: 'אזורים' תחלק במלונות היוקרה בי-ם עלוני מידע מזהב אמיתי
חברת הבנייה יוצאת בסוף השבוע הקרוב בקמפיין לקידום הפרויקטים 'בוטיק הנביאים' ו'קינג דויד'. העלון שיחולק לאורחי המלונות יכיל עלה זהב 18 קראט
חברת הבנייה \'אזורים\' תחלק זהב בירושלים, בסוף השבוע הקרוב. חברת הנדל\"ן תפתיע את אורחי מלונות היוקרה של ירושלים, עם עלוני מידע שיכילו עלים מזהב אמיתי.
\"קמפיין הזהב\" של אזורים הוא לטובת קידום הפרויקטים היוקרתיים של החברה באזור ירושלים: \'בוטיק הנביאים\' ו\'קינג דויד\' בשיתוף חברת חצרי א.ב ו\'ארזי הבירה\'. העלון שיצורף לעיתוני סוף השבוע המסופקים לאורחים יכיל עלה מזהב אמיתי 18 קראט. המהלך השיווקי יכלול גם פרסום בעיתונות ובאינטרנט עם הזמנה לקבל את עלה הזהב במשרדי המכירות של הפרויקטים השונים, שילוט חוצות בעיר ירושלים ודיוור הכולל את עלה הזהב בשת\"פ עם חברת אל על לכבוד החג.

איה רואש, מנהלת השיווק ב\'אזורים\': \"הפרויקטים האקסלוסיביים של חברת אזורים בסביבת ירושלים, מהווים עילה מצוינת עבורנו להשיק מהלך יוצא דופן וככל הידוע לנו הראשון מסוגו בעולם. ההחלטה לעשות שימוש בזהב אמיתי מבקשת לשקף את המאפיינים הייחודיים של העיר ירושלים, ולעורר התפעלות מהיוקרתיות של הפרויקטים בקרב קהל היעד המאוד מסוים אליו אנו פונים\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מנותקים, מתנשאים, רעיון אידיוטי וחסר כל השראה (ל"ת)800 אלף ילדים רעבים 04/2014/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.שאפו למי שהביא את הכיווןדנה אברהמי 04/2014/10הגב לתגובה זו0 0מקווה שמפרגנים לה/ו כמו שצריךסגור
-
1.רעיון גדולנחמני 04/2014/10הגב לתגובה זו0 0סוף סוף יוצאים מהשבלונות של דאבל צבעוני משתנה מזרח בשבע ימיםסגור


