שיווק ופרסום
התחנה הבאה - ניו יורק: גיא פורה הצטרף לסוכנות Silver & partners
פורה, לשעבר בעל חברת האינטראקטיב Redhead ומנכ"ל המשרד y&r אינטראקטיב וגיתם BBDO משמש בסוכנות הניו יורקית כראש תחום חדשנות
התחנה הבאה בקריירה העמוסה של איש הפרסום הדיגיטלי גיא פורה היא ניו יורק. פורה, לשעבר בעל חברת האינטראקטיב Redhead, מנכ\"ל y&r אינטראקטיב ובתפקידו האחרון בישראל - ראש תחום הניו מדיה בגיתם BBDO הצטרף לסוכנות הפרסום הניו יורקית Silver & partners כ-CIO ראש תחום החדשנות.
בפורפוליו הלקוחות של Silver & partners נמנות כמה מהחברות המובילות בארה\"ב, כמו: Verizon, Capital one ו-Carmax כשהפרסומת של הסוכנות עבור האחרונה הפכה לאחת המדוברות במהלך ערב השידורים של הסופרבול האחרון, עם הגרסה הכפולה שכללה פרסומת עם כלבים.
סוכנות הפרסום החלה את דרכה בשם AMALGAMATED וב-2012 מותגה מחדש תחת שמה הנוכחי ובהתאם לשמו של בעל השליטה Eric Silver. מגזין הפרסום Ad age ציין אותה בתחילת 2013 כאחת מחברות הפרסום הבולטות, שעומדות למשוך תשומת לב רבה. השינוי המשמעותי אותו עברה החברה הוא במעבר מפרסום מסורתי מבוסס עיתונות וטלוויזיה לזירה הדיגיטלית, כאשר להבדיל משנים קודמות, חצי ממחזור ההכנסות של החברה מגיע מדיגיטל וסושיאל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.אז הסטארט אפ נכשל ...מעניין ששכחו לצייןאנונימי 04/2014/23הגב לתגובה זו0 1חוץ מיחסי ציבור לעצמו משהו מכיר מהלך אחד שהאיש הזה עשה - הכל דיבוריםסגור
-
4.הפתעהטל 04/2014/22הגב לתגובה זו0 0מסתבר שאפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן. או לפחות על חלק מהאנשים, חלק מהזמן. ואז פשוט לעבור לתחנה הבאה.סגור
-
3.מעניין תוך כמה זמן תיחשף האמתאחד שעבד איתו צמוד 04/2014/18הגב לתגובה זו0 1מעניין תוך כמה זמן ייקח לחברים בארה"ב שגיא פורה הוא אפס מאופס לא עשה שום דבר בארץ, פשט רגל בחברה שלו ואח"כ לא עשה כלום בגיתם, בשלמור ושוב בגיתם. ממנף את עצמו מכשלונות, פשוט הזויסגור
-
2.האיש שלא עשה כלום מוחשי בקריירה חוץ מללקק (ל"ת)גדעון 04/2014/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.טוב שאתם מעודכנים (ל"ת)הוא נסע לפני חודשיים 04/2014/17הגב לתגובה זו0 0סגור


