שיווק ופרסום

הקמפיין שאחרי הבאזז: twentythree ו-OPEN במהלך פרסום עם אפליקציית Yo

האפליקצייה הישראלית שכל מהותה שליחת הודעת YO קולית לאנשי קשר הפכה ללהיט בינלאומי תוך מספר ימים. ב-twentythree קופצים על הרכבת
YO (צילום לוגו יח"צ)
בתוך מספר ימים בלבד הפכה אפליקציית Y0 של היזם אור ארבל לנושא השיחה הכי חם בעולם הטכנולוגיה. האפליקצייה הישראלית שכל מהותה שליחת הודעת Y0 קולית לאנשי הקשר הפכה ללהיט בינלאומי עם אלפי הורדות, למרות שבצדק לא הצליחה לחמוק מהרמות הגבה המתבקשות ותווית הבועה המתבקשת.
לא ידוע מה יהיה אורך חיי המדף של האפליקצייה המשעשעת, ולכן יש מי שכבר מזדרז לנצל את ההייפ המטורף סביבה. משרד הפרסום twentythree בבעלותם של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין, החליט לרתום את האפליקציה לטובת מהלך פרסומי, שיהיה מן הסתם הראשון בעולם, עבור YOLO אחד מלקוחות המשרד.
YOLO
YOLO
כל משתמש שיגיע לחנויות הרשת ויקבל בחזרה Y0 מהמשתמש הרשמי של הרשת, YOLOISRAEL, יקבל עיפרון מעוצב - במתנה. בנוסף, השולח ה-100 (ו-200 וכן הלאה בכל 100) יקבל מחזיק מפתחות מעוצב Pop-Eye במתנה. המהלך מקודם באמצעות מדיה בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת. המהלך הנוכחי הוא שיתוף פעולה נוסף בין החברות OPEN בבעלות אייל כץ וסער פרידמן ו-twentythree.
לא מדובר אמנם במהלך חדשני, אולי אפילו כזה שמזכיר את המודל המוכר והישן של \"המתקשר ה-100\" מעולם תחנות הרדיו, אך לזכות twentythree ייאמר שהם הצליחו לזהות את החיבור בין הלקוח: רשת חנויות שמשווקת מוצרי פופ וציוד לבית הספר בעיצובים ייחודיים, לאפליקצייה הכי חמה ומדוברת שקהל היעד שלה ודאי מורכב מבני נוער וגילאי הטיפש-עשרה.
לא ידוע אם מפתח האפליקציה היה בסוד העניינים של יצירת הקמפיין, אך כסף לא נראה שמחליף שם ידיים, שכן האפליקצייה לא מציגה פרסומות וממילא המהלך השיווקי של YOLO ו-twentythree עובד על בסיס שליחת הודעה בלבד. עם זאת, המוטיבציה לזכות באחד ממוצרי החנות עשויה לעודד הורדות שלה, לא משהו שאור ארבל יתנגד לו, למרות שמדובר בשוק הישראלי הפצפון.
twentythree ידוע בתגובותיו המהירות להתרחשויות חברתיות, פוליטיות, תקשורתיות וכן, טכנולוגיות, כפי שעשו גם במקרה ההכתרה של רובי ריבלין לנשיא לפני כשבועיים, דקות לאחר ההודעה.
רובי ריבלין. מתוך קמפיין הבזק של 'טוונטי-טרי' לאנגלו סכסון
רובי ריבלין. מתוך קמפיין הבזק של 'טוונטי-טרי' לאנגלו סכסון
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מי זוכר את השטות הזו היום ?
    יהודה 07/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    yo עלק
    סגור
  • 8.
    אחלה משרד, אחלה אנשים, אחלה מוחות ואחלה מהלך (ל"ת)
    אפרת 06/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    יו כמה מרגש !!! (הפטמות עומדות לי) (ל"ת)
    נאדא 06/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לא יאומן כמה כלום
    יניב 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייס הפך למדור יח"צ וליקוק של אנשי קריאייטיב (קריאייטיב??) לעצמם.
    סגור
  • 5.
    פיפי קקי סלט (ל"ת)
    אני 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עיפרון מתנה? וואווו!!!! (ל"ת)
    tali 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כמה אוויר חם על שטויות
    ביבי 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שיש את משה בינימין הכסיל שהיה פעם תקציבאית שמעלה את השטויות האלה
    סגור
  • 2.
    זה חחחחחחחחחחחרא (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחח 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מבריק (ל"ת)
    זהר אוריין 06/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עם הלשון (ל"ת)
    גם את מבריקה...פנלים 06/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור