שיווק ופרסום

שיהיה לבריאות: 'ראובני פרידן' זכה בתקציב הפרסום של קופ"ח 'לאומית'

המכרז על תקציב הפרסום של 'לאומית' הגיע לסיומו עם זכייה של ראובני פרידן. בשלב הגמר היו 'גליקמן' שטיפל בתקציב בשנים האחרונות, 'באומן' ו'מקאן'
משה ראובני, זיו קורן, ניב חורש ואודי פרידן (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משרד הפרסום \'ראובני-פרידן\' רושם היום (יום א\') הישג נוסף תחת ניהולם המשותף של ניב חורש וזיו קורן עם זכייתו במכרז הפרסום של קופת חולים לאומית ל-3 השנים הקרובות.
בתום מכרז בן מספר חודשים אליו ניגשו 8 משרדי פרסום והתנהל במקביל למכרז על קופת חולים \'כללית\' הודיעה היום (יום א\') \'לאומית\' כי \'ראובני פרידן\' הוא הזוכה. לשלב הגמר במכרז הגיעו 4 משרדים מהעשירייה הראשונה של ענף הפרסום: \'ראובני פרידן\', \'מקאן אריקסון\' (שנפסל, ערער ושב למכרז לאחר שהוכיח כי הוא עומד בתנאיו),\' באומן בר ריבנאי\' ו\'גליקמן נטלר סמסונוב\' שטיפל בתקציב בעשור האחרון.
ההודעה על זכיית \'ראובני פרידן\' התקבלה עם תום השלב האחרון המשקלל ציוני איכות וציוני הצעה מסחרית, שהסתיים בסוף השבוע שעבר.
יורים ובוכים// זילות הענף מול הפיתוי הגדול
כאמור, בחודשים האחרונים התנהל ההליך המכרזי של קופת חולים \'לאומית\' למתן שירותי פרסום, במקביל לזה של הקופה המובילה בישראל (במספר חבריה) ה\'כללית\'. ב\'לאומית\' הודיעו למתמודדים השונים שהביעו עניין במכרז כי מבחינת הקופה אין מניעה שיתמודדו על שני התקציבים במקביל.
בהתאם למדיניות זו, משרדי הפרסום שנוהגים להתלונן על זילות הענף והירידה מנכסיו הערכיים בעקבות מכרזים לא אתיים, לא עמדו בפיתוי ואכן ניגשו להתמודדות הכפולה. בשלבים הסופיים של מכרז ה\'כללית\' ו\'לאומית\' הופיעו \'ראובני פרידן\' ו\'גליקמן נטלר סמסונוב\' לאחר שמספר משרדים נשרו במהלך הדרך. לאחר שמכרז ה\'כללית\' חמק מידיהם ו והועבר אחר כבוד ל\'פובליסיס\' בניהולו של ארי מלמוד נותרה פתוחה רק ההתמודדות על לאומית בה זכה \'ראובני פרידן\'.
זכייה זו הותירה את \'גליקמן נטלר סמסונוב\' קירח משני הכיוונים. המשרד שטיפל ב\'לאומית\', החליט להתמודד על \'כללית\', כאשר בעת ובעונה אחת הוא טיפל גם במותג \'דרך חיים\' של \'כללית\', עוד לפני ההחלטות הסופיות של מי מהקופות. לאחר שלקח סיכון בניסיון לקבל לידיו את תקציב המיליונים של \'כללית\' (כ-20 מיליון שקלים), עם סיכוי להיבחר פעם נוספת על ידי \'לאומית\' - המציאות קבעה אחרת.
ב\'לאומית\' בירכו את משרד הפרסום היוצא של הקופה, \'גליקמן נטלר סמסונוב\' על עשור של פעילות משותפת: \"אין ספק שמשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב הציב את לאומית שירותי בריאות כמותג מוביל בשוק הבריאות בישראל. בעשור האחרון יצר המשרד מספר מהלכים חדשניים ופורצי דרך עבור לאומית, כאשר בראשם עומדת החסידה, אשר הפכה לפרזנטורית של לאומית בכל פרסומיה\".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קודם גינדי, עכשיו לאומית. כבוד! (ל"ת)
    עובד ראובני פרידן 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ברכות ראובני! מגיע לכם (ל"ת)
    גיא 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ראובני על הגל עם מנהלת לקוחות מספר אחת בתעשיה
    לבנת פורן 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רונה ליכטן האלופה רק ללמוד ממנה
    סגור
  • 5.
    הפסדתם את המשרד הכי טוב בתעשייה. אחזה טיפשות (ל"ת)
    לא נורמליים 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הכי אפקטיבים לאומית זכו במשרד הכי... (ל"ת)
    שימי 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בקיצור- מורידים את התחתונים
    זיווה 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרזי קופות החולים הוכיחו את מה שידוע כבר זמן רב. מה שחשוב זה לא איכות ההצעה או היכולת באמת להביא שינוי כלשהו למותג. מה שמעניין באמת זה כמה משלמים בסוף. מי שרוצה להפסיד כסף שיכנס לענף- זה הזמן
    סגור
  • 2.
    עשו בחכמה בלאומית!
    חסידה 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראובני מעולים באתגרים של מינוף מותגים.
    סגור
  • 1.
    משהוא טוב קורה בראובני פרידן (ל"ת)
    מירי 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משהו לא טוב קורה במקאן
    גמלאי ולנברג 2 06/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כיף שהגדולים מתכווצים לגודל טבעי...לאבד את כללית ואז לאבד את התיקון.
    סגור