שיווק ופרסום
נשמע טוב: תקציב הפרסום של רשת מכשירי השמיעה 'מדטון' - לליאו ברנט
עד לאחרונה טופל התקציב ע"י בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי. שנת השיא בפעילות הפרסום היתה ב-2013 אז עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר
תקציב הפרסום של רשת מכשירי השמיעה מדטון עובר ממשרד הפרסום בורודה קפלן לידי ליאו ברנט - כך נודע לאייס. החלפת המשרד היא על רקע תחילתו של מהלך שיווקי נרחב הצפוי לצאת לפועל בשנה הקרובה.
כאמור, בשנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של מדטון על ידי בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי, ולפני כן בשמעוני פינקלשטיין ברקי. התקציב ידע עליות וירידות חדות ובשנת 2013 רשם את שנת השיא שלו בהיקף הפעילות עם הוצאה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2.5 מיליון שקל - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
בחברת מכשירי השמיעה החליטו להעלות את הפרופיל התקשורתי לאור הפעילות הערה של מתחריה בשנה החולפת: \'הדים\' המטופל על ידי הביילינים, \'אודיו מדיק\' ועוד. לאחר סבב קצר של פגישות עם מספר משרדים הוחלט כי ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל בניהולו של גיא קלנר יקבל לידיו את הטיפול בתקציב.
חברת \'מדטון\' שהוקמה ב-1975 היא בבעלות יצחק דוידויץ\' ונחשבת לרשת המובילה בישראל עם כ-50 מכוני שמיעה בכל רחבי הארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.זה טוב להם נגד הצעקות של פולי (: (ל"ת)צח 11/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אותי מעניין רק דבר אחדיהונתן 11/2014/02הגב לתגובה זו0 0כמה צוותי קריאייטיב כבר הוחלפו במשרד מאז שהגיע פולישוק? גם החנופה של יורם לא עוזרת...סגור
-
התשובה היא 3 צוותים. סה"כ 5 אנשי קריאייטיבבוב 11/2014/02הגב לתגובה זו0 0+ מנהל דיגיטל, סמנכ"ל אסטרטגיה, סמנכ"ל לקוחות, סופרוויזר, מנהל קריאייטיב ו7 תקציבאיות. חלק עזבו כי היה צריך לפנות ג'ובים לחברים מענבר מרחב, חלק עזבו מתסכול וחלק כי קשה לעבוד עם מנכ"ל שסופר פז"מ עד הג'וב הבא. גיא איש מוכשר, אבל הוא לא אוהב להיות בליאו, הוא לא אוהב להיות מנכ"ל משרד פרסום, אבל הוא דורש מהעובדים להראות צעירים ומלאי תשוקה. עדיף לגיא לעשות את מה שהוא אוהב וטוב בו - פוליטיקה.סגור
-
טעותיוסי 11/2014/02הגב לתגובה זו0 0שאלו על פולישוק לא על גיא. תשומת לב.סגור
-
2.אוי אוי אוי דבידוביץ'מאיר איינשטיין 10/2014/30הגב לתגובה זו0 0אוי אוי אוי דבידוביץ'סגור
-
1.לקוח פחפרסומאי 10/2014/30הגב לתגובה זו0 0בעסה, אם תכתבו הרבה פעמים את השם שלו זה יעבור אם לא אז תרקו דם.סגור
-
מתאים בול למשרד פח (ל"ת)אחד שיודע 10/2014/30הגב לתגובה זו0 0סגור


