שיווק ופרסום

משנה פוזיציה: יניב ברק ינהל ב-teenk את מחלקת המדיה הייעודית לצעירים

ברק שימש בעבר ככתב שטח ב-The Voice וכן ב'כוכב נולד', ו'נולד לרקוד'. הוא יעמוד בראש מחלקה שתעסוק בפתרונות רכש מדיה ובניית פלטפורמות
יניב ברק. teenk (צילום יח"צ)
משרד הפרסום teenk המתמחה בקהלי היעד של צעירין ובני נוער מגייס לשורותיו את השחקן, הדוגמן וכתב הטלוויזיה יניב ברק. ברק ינהל את מחלקת המדיה היעודית לצעירים במשרד.
בימים אלו מקים המשרד, בבעלותו וניהולו של יניב ויצמן, מחלקה חדשה שתתמחה במתן פתרונות רכש מדיה ובניית פלטפורמות מדיה חדשות עבור קהל בני נוער וצעירים תחת השם teenk media.
media teenk תתמקד בשלושה ערוצים מרכזיים: בניית פלטפורמות מדיה חדשות כגון מגזיני נוער נושאיים באינסטגרם ומערכת ההפצה בווטסאפ; הרחבת מערך ההפצה באמצעות באזרים גם לגילאי 18-23 כשכבר כיום פועל מערך המונה כ-5,000 שגרירים מובילי דעה בגילאי 15-18 מכל הארץ; רכש מדיה בדגש על ערוצים רלוונטיים לצעירים כגון יוטיוב ופייסבוק.
לדברי יניב ויצמן, מנכ\"ל משרד הפרסום teenk: \"ההחלטה על הקמת המחלקה התקבלה לאחר הבנת המציאות, שאם אנחנו יודעים לקלוע בקמפיינים שלנו לקהל המטרה, אין סיבה שלא נדע לקלוע ולהכווין את המדיה שאנחנו מייצרים לאותו הקהל. הקמת המחלקה תיתן לנו את האפשרות לתת ללקוחותינו חבילה הרבה יותר שלמה המורכבת מהשילוש הקדוש של תוכן איכותי, קריאטיב מדויק ומדיה ממוקדת\".
יניב ברק: \"יש חיבור טבעי בין תחום התוכן, וידאו והקריאייטיב ממנו אני מגיע ותחום המדיה. בעולם שבו כמות המידע בלתי נגמרת והצופים והגולשים מוצפים במידע, קיים צורך אדיר לדעת \"לתפוס\" את הקהל במינימום זמן ובמקסימום אפקטיביות. הקמת המחלקה תיתן ללקוחות המשרד את האפשרות להגיע לקהלי המטרה הן בזירות הדיגטליות והן ברמת התוכן\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא גייז? (ל"ת)
    מעוניין 11/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא (ל"ת)
    גיל 11/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    מרדכי שלו 11/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור