שיווק ופרסום

אותה אסלה בגישה כל כך שונה: זניט יוצאת במהלך מדיה מפתיע ל'גו אקטיב'

זניט מקבוצת פובליסיס ממשיכה לאתגר את עצמה קריאייטיבית ויוצאת במהלך חדש עבור רשת מכוני הכושר 'גו אקטיב' לקידום יתרונות האימון ב-TRX
TRX. זה מה שמחכה לכם באומן 17 (צילום יח"צ)
רצועות TRX, \"החבלים המוזרים\" האלה שכל מיני שוחרי כושר ובריאות משתמשים בהם בחדרי כושר ובאימוני חוץ עומדים במרכז מהלך מדיה חדש של חברת זניט לרשת מכוני הכושר גו אקטיב - אבל לא בדיוק מה שחשבתם, ולא ממש במקום שהייתם חושבים עליו.
לבליינים שיבקרו בשבוע הקרוב במועדונים התל אביביים \'אוטוטיק\' ו\'האומן 17\' תחכה הפתעה משעשעת בתאי השירותים, שם התקינה חברת \'לוקיישן\' את חבלי ה-TRX לשימוש המבלים והמבלות. הקמפיין תחת הכותרת \"If you have to go… Go-Active TRX\" יקדם את אימון ה-TRX באמצעות התנסות אישית מעל האסלה, שתכלול גם מצלמות גו-פרו שיותקנו מעל התאים לעכברי הרשתות החברתיות.
זה לא בדיוק מה שאתם מצפים לו אחרי כמה דרינקים, אך התובנה שהובילה את אנשי זניט ובראשם גבי אטל, מנכ\"ל החברה סובבת סביב העובדה שגברים ונשים המשתמשים בשירותי מועדונים ופאבים נוהגים לעשות זאת בעמידה. אותה עמידה שמחייבת כיפוף ברכיים, מאמצת את שרירי הירך - אותם השרירים שה-TRX עובד עליהם.
TRX בשירותים
TRX בשירותים
TRX בשירותים
TRX בשירותים
TRX בשירותים
TRX בשירותים
גבי אטל, מנכ\"ל זניט מדיה: \"תובנה אסטרטגית והומור הם מתכון לקמפיין קריאיטיב מדיה מושלם. בעולם המדיה של היום ויכולת השיתוף של הצרכנים ברשתות החברתיות, אנו יכולים ליצור קמפיינים של קריאיטיב מדיה רלוונטים ובועטים בעזרת תקציבים נמוכים ושיתוף הצרכן בחוויה. כאשר ישנה תובנה אסטרטגית עם חיוך, הצרכן יתרום את חלקו ברצון על ידי ויראליות הקמפיין\".
זיו רובינזון סמנכ\"ל השיווק של גו אקטיב: \"הקמפיין הנוכחי הוא עבורנו דרך שונה וחכמה להעביר את יכולות ויתרונות ה-TRX בישראל .כחברה המובילה והיבואנית הרישמית בישראל אנו נמשיך להוביל ולתמוך בסצינת הTRX\". \'גו אקטיב\' היא היבואנית הרשמית של TRX בישראל, מפעילת 23 מועדונים עם למעלה מ-35,000 מנויים.
איתי פז מנכ\"ל חברת לוקיישן מדיה שמחזיקה בזיכיון הפרסום על תאי השירותים במועדונים ופאבים בתל אביב: \"הקמפיין של זניט מדיה וגו אקטיב הינו הוכחה לכך שקריאיטיב נכון ורלוונטי וניצול נכון של DNA של מדיה יכול להפוך מהר מאד קמפיין לבועט, רלוונטי ומפתיע\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    פשוט דוחה (ל"ת)
    יוני 12/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סוף סוף
    קים 12/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו סוף סוף מישהו חשב איזה גאוני
    סגור
  • 5.
    ענת 12/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקורי...
    סגור
  • 4.
    trx
    חן 12/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה רעיון, גם מי שלא היה עד היום בחדר כושר יכול להגיע להתנסות..מה שבטוח זה אימון מאתגר ומביא תוצאות.תודה רבה על הרעיון השיווקי, כיף לצחוק קצת ולא להיות כל הזמן כל כך רציניים
    סגור
  • 3.
    רעיון מצוין (ל"ת)
    לימור 12/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    באמת נחמד (ל"ת)
    ג׳יזס 12/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ענקקקקקקקק (ל"ת)
    אורית 12/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור