שיווק ופרסום
מסתמן: חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של סימילאק יועבר לראובני פרידן
עוד ביס מהעוגה: בתום מכרז בן מספר חודשים, כפי שנחשף באייס, חברת סימילאק מבית אבוט בחרה בראובני פרידן לטיפול בנתח הדיגיטל של המותג - כך נודע לאייס.
ראובני פרידן מטפל בחלק האופליין של התקציב מזה כשנתיים לאחר שזכה במכרז כשהתמודד עליו מול שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. בתקופה זו חלק הדיגיטל של התקציב לא טופל בידי המשרד ונוהל על ידי Q דיגיטל. סבב הפגישות של סימילאק, כחלק מתהליך דו שלבי שניהלה החברה כלל פגישות עם לפחות 5 משרדים, חלקם סוכנויות דיגיטל מתמחות, ולאחר מכן בדיקה של היכולות של כל מועמד.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.שיווק של פעם משרד של פעםאורן 03/2015/24הגב לתגובה זו0 0מתי כבר יעלמו מהעולם מנהלי השיווק של העולם הישן שבוחרים משרדי פרסום של פעם. ראובני דיגיטל ממש מצחיקסגור
-
6.צ'כנובר תפסיק לטקבק כמו ילדה עם קוקיותפאטט 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0עבדת גרוע - הלכו סה לה ויסגור
-
5.יופי רואבני לא יודעים דיגיטלצחי 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0יוניון + ראובני יעשו קופה על חשבון סימילאק מהלך "חכם "סגור
-
4.Q עשו עבודה נהדרתדימאג'יו 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0אני עובד באחד האתרים הגדולים , עבדנו עם Q וסימילאק שנים , וממש מתבאס לשמוע את זה. Q לקחו את המותג הזה מ0 ל 100 בצורה מעוררת כבוד. עכשיו משרד הפרסום ראובני שלא מבין דיגיטל, יפזר ערפל , ויחזיר אותם שנות דור אחורה לטלויזיה וכל מיני שטויות שלא עובדות אבל עולות הרבה כסף, או במקרה הטוב יעשו להם גוגל ופייסבוק. חבל... טוב הכל פוליטי נוסגור
-
3.בחירה נכונהאנונימי 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0אני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
2.Q עשו להם עבודה זוועהDman 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0הגיע הזמן למשרד ברמה של המותג, בושה מה שעשו להם צ'כנובר וQסגור
-
1.רק חבל שאין לראובני פרידן דיגיטל (ל"ת)יואב 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0סגור


