שיווק ופרסום

לאחר 4 שנים עם ירקוני: תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה עובר ל'אברהם'

באוניברסיטת חיפה מציינים כי התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. ההתקשרות עם המשרד היא לשנתיים עם אופציות להארכה
משה בנימין |  8
אוניברסיטת חיפה (צילום אוניברסיטת חיפה)
לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום ירקוני ובתום מכרז שיצא לדרכו לפני כ-4 חודשים אוניברסיטת חיפה בחרה במשרד הפרסום אברהם לניהול תקציב הפרסום שלה בשנתיים הקרובות. התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים וההתקשרות עם משרד הפרסום עשויה להתארך מעבר לשנתיים, לפי רצון האוניברסיטה. 
באוניברסיטת חיפה מציינים כי "משרד הפרסום יהיה אמון על שירותי פרסום ורכש מדיה לפרסום הפעילות המחקרית והאקדמית של האוניברסיטה ובתחום עידוד ההרשמה. בין היתר בתחומי אחריותו יהיו התכנון האסטרטגי, ניתוח שווקים, בניית קו פרסומי עבור האוניברסיטה ומתן ייעוץ אסטרטגי ותדמיתי".
נשיא האוניברסיטה עמוס שפירא אמר: "אנחנו בטוחים כי חברת 'אברהם' תסייע לאוניברסיטת חיפה לחזק את תדמית המצוינות האקדמית והמחקרית שלנו, בתור אוניברסיטה שמצטיינת ומובילה בתחומים רבים בקנה מידה בינלאומי. מיצובה של אוניברסיטת חיפה בתור אוניברסיטת מחקר מצטיינת תסייע לנו לא רק בתחרות על סטודנטים מצטיינים, אלא גם בגיוס של מרצים צעירים מובילים".
כזכור, בין תנאי הסף של המכרז נדרשו: נסיון מקצועי ב-3 השנים האחרונות שכולל גם טיפול בלפחות 2 תקציבי פרסום שכל אחד מהם עומד על לפחות 2.5 מיליון שקלים. בנוסף, משרד הפרסום היה צריך להיות בעל מחלקת דיגיטל שפועלת תחתיו ולא באמצעות קבלן משנה. האוניברסיטה דרשה עוד מן המתמודדים מחלקת מדיה בעלת נסיון של לפחות 3 שנים בתכנון ובניית תמהיל מדיה.
ההתמודדות במכרז על תקציב האוניברסיטה כוללת גם דרישה ממשרדי הפרסום להוכיח "איתנות פיננסית" בדמות היקף עבודה של 8 מיליון שקלים לפחות בכל אחת מ-3 השנים האחרונות. על פי החלטת האוניברסיטה המכרז נבחן לפי משקל של 60% לחלק האיכות ו-40% להצעת המחיר. במסגרת הבחינה האיכותית נלקחו בחשבון שנות ניסיון המציע בפרסום, מספר העובדים, הקרבה הגיאוגרפית לאוניברסיטה, נסיון קודם עם מוסדות להשכלה גבוהה, תיק העבודות, ניסיונו של הצוות המציע והתרשמות האוניברסיטה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אוי ג'רי ג'רי...אבד עליו הכלח... (ל"ת)
    שכו 07/2015/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    פרסום האוניברסיטה
    החיפאי 03/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בחיפה משרד פרסום מצויין לם מרגלית שמו לא מבין למה אתם מחפשים משרד מחוץ לחיפה
    סגור
  • 5.
    הערה
    רנית חיפאית 03/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרגון לזוכה אבל האם לא כדאי להסביר שבכלל יש אוניברסיטה שם.מאה מכללות...
    סגור
  • 4.
    סגור מראש
    אמיר 03/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לי פוליטיקה עכשיו נו באמת!
    סגור
  • 3.
    ניסים אתה תותח
    יהושע 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על ניסים-גאון אסטראטגי כבוד גדול
    סגור
  • 2.
    שילוב מושלם
    אבי ירקון 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • נראת לי מוכרת התגובה....
    חזי 03/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באה לפה הרבה?
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לצוות ולניסים
    רמי 03/2015/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסטרטגיה חדה, קריאייטיב לפנים וצוות מקצועי ושירותי, זו נוסחה שאי אפשר לעמוד בפניה.
    סגור