שיווק ופרסום
לאחר 4 שנים עם ירקוני: תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה עובר ל'אברהם'
באוניברסיטת חיפה מציינים כי התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. ההתקשרות עם המשרד היא לשנתיים עם אופציות להארכה
לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום ירקוני ובתום מכרז שיצא לדרכו לפני כ-4 חודשים אוניברסיטת חיפה בחרה במשרד הפרסום אברהם לניהול תקציב הפרסום שלה בשנתיים הקרובות. התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים וההתקשרות עם משרד הפרסום עשויה להתארך מעבר לשנתיים, לפי רצון האוניברסיטה.
באוניברסיטת חיפה מציינים כי "משרד הפרסום יהיה אמון על שירותי פרסום ורכש מדיה לפרסום הפעילות המחקרית והאקדמית של האוניברסיטה ובתחום עידוד ההרשמה. בין היתר בתחומי אחריותו יהיו התכנון האסטרטגי, ניתוח שווקים, בניית קו פרסומי עבור האוניברסיטה ומתן ייעוץ אסטרטגי ותדמיתי".
נשיא האוניברסיטה עמוס שפירא אמר: "אנחנו בטוחים כי חברת 'אברהם' תסייע לאוניברסיטת חיפה לחזק את תדמית המצוינות האקדמית והמחקרית שלנו, בתור אוניברסיטה שמצטיינת ומובילה בתחומים רבים בקנה מידה בינלאומי. מיצובה של אוניברסיטת חיפה בתור אוניברסיטת מחקר מצטיינת תסייע לנו לא רק בתחרות על סטודנטים מצטיינים, אלא גם בגיוס של מרצים צעירים מובילים".
כזכור, בין תנאי הסף של המכרז נדרשו: נסיון מקצועי ב-3 השנים האחרונות שכולל גם טיפול בלפחות 2 תקציבי פרסום שכל אחד מהם עומד על לפחות 2.5 מיליון שקלים. בנוסף, משרד הפרסום היה צריך להיות בעל מחלקת דיגיטל שפועלת תחתיו ולא באמצעות קבלן משנה. האוניברסיטה דרשה עוד מן המתמודדים מחלקת מדיה בעלת נסיון של לפחות 3 שנים בתכנון ובניית תמהיל מדיה.
ההתמודדות במכרז על תקציב האוניברסיטה כוללת גם דרישה ממשרדי הפרסום להוכיח "איתנות פיננסית" בדמות היקף עבודה של 8 מיליון שקלים לפחות בכל אחת מ-3 השנים האחרונות. על פי החלטת האוניברסיטה המכרז נבחן לפי משקל של 60% לחלק האיכות ו-40% להצעת המחיר. במסגרת הבחינה האיכותית נלקחו בחשבון שנות ניסיון המציע בפרסום, מספר העובדים, הקרבה הגיאוגרפית לאוניברסיטה, נסיון קודם עם מוסדות להשכלה גבוהה, תיק העבודות, ניסיונו של הצוות המציע והתרשמות האוניברסיטה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.אוי ג'רי ג'רי...אבד עליו הכלח... (ל"ת)שכו 07/2015/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.פרסום האוניברסיטההחיפאי 03/2015/25הגב לתגובה זו0 0יש בחיפה משרד פרסום מצויין לם מרגלית שמו לא מבין למה אתם מחפשים משרד מחוץ לחיפהסגור
-
5.הערהרנית חיפאית 03/2015/24הגב לתגובה זו0 0פרגון לזוכה אבל האם לא כדאי להסביר שבכלל יש אוניברסיטה שם.מאה מכללות...סגור
-
4.סגור מראשאמיר 03/2015/24הגב לתגובה זו0 0למה לי פוליטיקה עכשיו נו באמת!סגור
-
3.ניסים אתה תותחיהושע 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0אין על ניסים-גאון אסטראטגי כבוד גדולסגור
-
2.שילוב מושלםאבי ירקון 03/2015/23הגב לתגובה זו0 0ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
נראת לי מוכרת התגובה....חזי 03/2015/24הגב לתגובה זו0 0באה לפה הרבה?סגור
-
1.כל הכבוד לצוות ולניסיםרמי 03/2015/23הגב לתגובה זו1 0אסטרטגיה חדה, קריאייטיב לפנים וצוות מקצועי ושירותי, זו נוסחה שאי אפשר לעמוד בפניה.סגור


