שיווק ופרסום

מאחורי הקלעים עם שולה זקן: "אני ערה לסערה הציבורית בעקבות השתתפותי בקמפיין"

זקן שהפכה לסיפור המפתיע של השבוע עם ליהוקה לפרסומת לרשת רהיטים אומרת עוד: "עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש" 
משה בנימין |  13
שולה זקן. על הסט של פרסומת URBAN (צילום יח"צ/ צילום מסך)
כשהיא מישירה מבט למצלמה, ולאחר ביטול הסיקור התקשורתי על הסט, אומרת שולה זקן על השתתפותה בפרסומת החדשה של רשת URBAN: "אני ערה לסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות השתתפותי בסרט הפרסומת של רשת הרהיטים URBAN. עברתי 7 שנים קשות ועכשיו אני רוצה להתחיל את חיי מחדש".
זקן שמסרבת להיעלם מהכותרות בישראל הפכה בין לילה לסיפור המפתיע של השבוע האחרון, לאחר שנודע כי היא עתידה לככב בתפקיד ראשי בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN, בליהוק מפתיע של משרד הפרסום יהושע TBWA. הכרוניקה שהיתה ידועה מראש לא אכזבה גם הפעם - לצד מבול של ביקורות (שיש להן על מה לסמוך) רשת הרהיטים והפרסומת שצפויה לעלות לאוויר בשבוע הבא זכתה לחשיפה שספק אם היתה מצליחה להשיג אותה גם לאחר שנה שלמה של פרסומות בכל המדיות הקיימות.  
עוד אומרת זקן למצלמה בנסיון למתן מעט את האש המתלקחת: "השאלות שעולות ובוודאי יעלו עוד בהמשך, יזכו למענה כשאספר לציבור את הסיפור מהזווית שלי ממש בקרוב. הסכמתי להשתתף בפרסומת של רשת הרהיטים URBAN מאחר ומדובר ברשת הנותנת ערך אמיתי לחבר'ה צעירים, עם מוצרים מדליקים ובמחירים טובים. התחברתי אליהם בזמן שעזרתי לנדב בני לרהט את הדירה שלו. אני מודה לרשת URBAN ולפרסום יהושע על ההזדמנות והחוויה המרגשת".
 
לדברי מיה קרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA, "הבחירה האמיצה בשולה זקן לקמפיין של אורבן היא חלק טבעי ממהפכת הקריאייטיב שעובר המשרד בשנה האחרונה, והוא מצטרף לשורת פרויקטים בולטים, נועזים ובלתי שגרתיים מהתקופה האחרונה כגון: הפרסומת הישראלית הראשונה בסופרבול, קמפיין האקדמיץ לפרימור ועוד".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב: מיה קרמן, קופי: שחר קיקוס, מירן פחמן, ארט: מיכל בן נתנאל, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי אמיתי מלניק, סמנכ"לי לקוחות: אלינור שמר, לירז סופרין, סופרויזר: טלי לייבלר, תקציבאים: עומר הרטונג, מור מאיה, הפקה: עופר חג'יוב, במאי: עודד לוטן. 
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    הבחירה האמיצה פחחחחחחחחחחח
    מהצד של הלקוח 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אומץ אומרת סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע/TBWA. אומץ. מה לאומץ ולקקה הזה? מה לקריאייטיב ולקמפיין הזה? דאחקה עלובה ושווה לתחת. אם זה מה שיודע לעשות סמנכ"ל קריאייטיב אבוי למשרד הזה.
    סגור
  • 12.
    ביצים!
    סופרית סופר 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל הכבוד! סוף סוך משרד עם ביצים! קנאה זה משמין
    סגור
  • 11.
    משהו קטן על בחירת פרזנטור
    מנהל קריאטיב עם כרס 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לבחור פרזנטור זה לא קריאטיב בעיני זה לא באמת קונספט זה לא כתיבה לא עיצוב אין פה קראפט פשוט פרובוקציה בשקל זולה טיפשית ובעוד כמה שניות אף אחד לא יזכור את זה בכלל בכל מקרה ניסיון לעשות רעש בתקוווה שיוביל לבאזז בעיני שולה זקן היא דוגמא אחת לכל הבזיון הפוליטי כלכלי שקיים בארץ זה המדושן עונג ששם כזה ז**ן על כולנו היה מביך אותי להיות חתום על זה
    סגור
  • 10.
    כאן גרים בעושר שולה ורמי יהושוע זקן (ל"ת)
    המבין הבין 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    בחירה אמיצה
    דון דרייפר 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני לא יכול לחכות שמשה קצב ישתחרר ויפרסם מיץ אננס
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    הדג מסריח מהראש (ל"ת)
    בושה לענף 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    יש את זה בפחות אמין? (ל"ת)
    יהושוע 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    נועזות? מה לזה ולנועזות?? ומה לזה ולקריאייטיב. בושה ועולב זה מה שזה (ל"ת)
    כלשהו 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    בזיון
    בושה 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זהו אחד הביזיונות היותר גדולים של עולם הפרסום. זה יעשה אפקט שלילי על כלל משרדי הפרסום. מיה קרמן וכל מי שכתוב לעיל צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. איך אף אחד לא עצר את הדבר הזה. ג-ו-ע-ל נ-פ-ש !!!
    סגור
  • 4.
    גועל נפש אמיתי
    לא צדיק אבל מקיא 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא מאמין שמישהו הצליח לשכנע את הלקוח לקחת אותה. מקווה שהילדים של הפרסומאים יגדלו להיות גנבים, ושישאלו אותם איפה הם טעו בחינוך הם יסתכלו למטה בבושה. אפסים.
    סגור
  • 3.
    למיה מירן ועינת
    אובייקטיבית 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אחד הסימנים הראשונים לזיקנה מקצועית הוא הרצון והניסיונות להיות מצחיקים ומגניבים בכל מחיר. הבעיה שבקמפיין הזה אתם אפילו לא זה. (ולא כתבתי מילה אחת על הכשל הערכי הבחירת הפרזנטורית) בושה.
    סגור
  • 2.
    עלוב ופוגע בענף כולו. יחסי ציבור הם לא מהות הכל. (ל"ת)
    אמנון 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    בושה למקצוע
    יורם 06/2015/10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מקווה שכל מי שלקח חלק בדבר הזה לא ישן בלילה מבושה.
    סגור