שיווק ופרסום
גדעון עמיחי אוסף עוד לקוח: יטפל בתקציב הדיוטי פרי לצד הביילינים, גליקמן ו-i&m
עמיחי ממשיך להגדיל את מחזור ההכנסות של הסניף התל אביבי של NO NO NO YES. לאחר תקציב פולקסוואגן הוא מקבל לידיו תקציב של כ-2 מיליון שקל עבור קמפיין חדש לדיוטי פרי
למי שטרם הבין את העניין - גדעון עמיחי חזר לשוק הישראלי וממשיך למגנט אליו לקוחות נוספים. לאחר שצירף לשורותיו את תקציב הפרסום של פולקסוואגן מקבוצת צ'מפיון שטופל באדלר חומסקי - עמיחי מצליח להכניס רגל למערך הפרסום של הדיוטי פרי שנכון להיום כבר מקבלים שירותי פרסום מ-3 גופים שונים.
לאייס נודע כי הסניף הישראלי של סוכנות הפרסום NO NO NO YES אותה הקים עמיחי לפני כשנתיים בניו יורק, והוקם לאחרונה בתל אביב קיבל לידיו תקציב בגובה של כ-2 מיליון שקלים מידי הדיוטי פרי לצורך קמפיין חדש שיעלה בקרוב לרגל סיום השיפוצים של חנות הדגל בנתב"ג.
תקציב הפרסום של הדיוטי פרי מטופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, הביילינים וסוכנות הדיגיטל i&m. הסניף התל אביבי של עמיחי גובש בחודשים האחרונים וצוות העובדים שגויס מבוסס על פרסומאים שעבדו עימו בעבר, כאשר עמיחי עצמו נמצא על קו ישראל-ניו יורק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.אין על גדעון עמיחי .. גאוןאחד מהתחום 07/2015/01הגב לתגובה זו1 1גדעון עמיחי ידוע בעבודותיו הטובות ביותר בתחום הפרסום .. יש לו המון ידע בפרסום וידע בעיצוב . רעיונאי שנון ביותר . אני אוהב את עבודותיו מאוד .סגור
-
6.בשורה אחת עם "הביילינים" - אכן כבוד גדול! (ל"ת)יוסי 07/2015/01הגב לתגובה זו3 0סגור
-
5.הישגגיא 07/2015/01הגב לתגובה זו2 0אין לי ספק שגדעון יעיף משם את גליקמן והביילינים וישאר עם כל התקציב פרט לדיגיטל שיטופל ב-I&M. כל התגובות הקודמות אופייניות לשוק הפרסום הישראלי המגעיל. ועוד דבר אחד - אפשר לוותר על היחסי ציבור המטופשים של הסניף בניו יורק... לא הצליח ניו יורק. הבנו. אפשר להתקדם.סגור
-
4.NO NO NO NO NOרותי מהדיוטי 06/2015/30הגב לתגובה זו9 0ו- NO, אבל אני בטוחה שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר שם נותן עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
3.יש לי רעיון לקמפייןשי 06/2015/30הגב לתגובה זו8 3"The shopping" ואז רוני שניידר, הקופירייטר בקרדיטים, יכתוב טקסט רגשני על חופש, על חלומות, על הגשמה, על פיצוי. קמפיין המשך: "The flight"סגור
-
2.גם אני פה רק בשביל הטוקבקים (ל"ת)כן, כן... 06/2015/30הגב לתגובה זו4 0סגור
-
1.וואו מדהים ממש איזה השגיורם 06/2015/30הגב לתגובה זו6 2את הדיוטי פרי?בניו יורק העיר עצרה את נשימתהסגור


