שיווק ופרסום
'שביט וזהו' ועוד משהו: תקציב הפרסום של מותג 'קל-גב' עובר לאסי שביט
תקציב הפרסום עבר לידי 'שביט וזהו' לאחר מכרז שכלל 3 משרדים נוספים בסדרי גודל קטנים-בינוניים
אסי שביט שהשיק בסוף שנת 2014 את משרד הפרסום שביט וזהו לאחר שסיים את דרכו המשותפת עם דודי חברון וגבי זלצמן מצרף לשורותיו תקציב פרסום נוסף - מותג התיקים קל גב שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי.
תקציב הפרסום עבר לידי 'שביט וזהו' לאחר מכרז שכלל 3 משרדים נוספים בסדרי גודל קטנים-בינוניים. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 עמד התקציב על כ-2.2 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-600 אלף שקלים. תקציב דומה בגובה של כ-700 אלף שקלים יעמוד לרשות המותג ומשרד הפרסום ב-2015.
הרבה אנשים יפתחו היום טלוויזיה לראות את הפרסומת שלנו ואז אקס פקטור תפריע להם באמצע..
Posted by שביט וזהו on Tuesday, July 7, 2015
כזכור, בעת הקמת המשרד החדש הסביר שביט (43) כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.משרד בוטיק שביט וזהועודד מוטי 07/2015/14הגב לתגובה זו5 0אני מכיר את נר שביט פשוט מוכשר ברמות אסי אתה משקיע את הנשמה שלך בכול לקוח קטן גדול מילה זה מילה פשוט כייף לעבוד איתךסגור
-
3.זו נדירמוטי 07/2015/14הגב לתגובה זו5 0שביט אסי אתה תותח על אתה בעל מקצוע ברמה עולמית פשוט וזהוסגור
-
2.אלופיםAvi 07/2015/14הגב לתגובה זו5 0משרד מצוין. מניסיוןסגור
-
1.אם הייתם יודעים מה אני חושב על זהאחד שיודע 07/2015/14הגב לתגובה זו5 0אני חושב שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר וזהו נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור


