שיווק ופרסום

לאחר שבחנה מספר משרדי דיגיטל: יבואנית GANT בחרה בסוכנות אקליפטוס

אלכסנדר כץ |  4
ארז ברכץ (צילום עופר חג'יוב)
משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס זכה בתקציב הסושיאל של GUS MARKETING - יבואנית המותגים הבינ"ל GANT ו-G STAR RAW. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה קיימה הליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל.
אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן ובין לקוחותיו ניתן למצוא את קבוצת מונדלייז הכוללת את מותגי אוראו, מילקה וקפה גיקובס, את חברת הנדל"ן אזורים, אופטיקה הלפרין, קבוצת לוריאל, אלדן, דומו טיב טעם ועוד.
ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס: "אנו שמחים וגאים לטפל במותג כה נחשק". לדברי מורן רייטר, מנהלת השיווק של GANT I G STAR, "כחלק מהתרחבות המותג GANT בארץ בשנים האחרונות, המונה 7 חנויות וכ-70 נקודות סיטונאיות בפריסה ארצית, טבעי שלמותג תהיה נוכחות יומיומית ברשתות החברתיות, כזו שתעביר את עולם הלייף-סטייל האופנתי, האיכותי והבינ"ל של GANT".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך זה שלאקליפטוס אין פייסבוק בעצמם?
    יורגן 01/2016/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם תהיתי
    סגור
  • 3.
    מי זה ברכץ? הוא יודע דיגיטל? (ל"ת)
    מנשה 12/2015/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    תבוא לקחת (ל"ת)
    אח 12/2015/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    קצת סטייל ברמה יכול רק לעזור מאוד לישראל (ל"ת)
    ליבוביץ' 12/2015/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור