שיווק ופרסום

ג'רוזלם סושיאל לייט: 'אקליפטוס' יטפל בתקציב הדיגיטל של קניון הדר

קניון הדר הירושלמי בחר בחברת הסושיאל אקליפטוס לניהול תקציב הדיגיטל, זאת בתום תהליך בחינה של מספר משרדי פרסום. אקליפטוס יוביל מהלך מיצוב מחדש של הקניון
משה בנימין | 
קניון הדר בירושלים (צילום שי ויליץ)
בתום תהליך של בחינת מספר משרדים מגזרת התוכן והפרסום הדיגיטלי, קניון הדר בירושלים בחר בסוכנות הסושיאל אקליפטוס לנהל עבורו את תקציב הדיגיטל ולהוביל עבורה תהליך אסטרטגי רחב למיצוב מחדש של הקניון.
איל סקוזה מנכ"ל קניון הדר: "בחנו מספר משרדים מובילים בתחום ובסופו של תהליך מיון קפדני, החלטנו למנות את אקליפטוס, על בסיס הניסיון המגוון שלהם בעבודה עם רשתות אופנה ומותגים מובילים".
ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס: "אנו מודים להנהלת הקניון על האמון המקצועי ושמחנו לגלות שותפים שמבינים את הפוטנציאל לפעילות ענפה בזירה הדיגיטלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה