שיווק ופרסום
הישג ל-y&r ישראל: זכה במכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל
בשלב הגמר של המכרז התמודדו גם jwt ישראל וליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. ההצעה המסחרית של y&r גברה על השאר, והמשרד יטפל בתקציב הקריאייטיב שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים, ללא המדיה שתטופל בנפרד
המכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל הסתים אמש עם נצחון של משרד הפרסום y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית - כך נודע לאייס.
בשלב הגמר של המכרז התמודדו מול y&r גם jwt ישראל, אף הוא מקבוצת WPP העולמית ומשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. המכרז על סודה סטרים ישראל, שפועלת בנפרד מסודה סטרים העולמית ועובדת עם משרדים אחרים, התנהל ב-2 שלבים ובתחילתו התמודדו 5 משרדים שכללו גם את AVRAHAM וענבר מרחב G. לשלב הגמר לאחר פרזנטציית קריאייטיב העפילו 3 משרדים ומותכם הועדפה ההצעה המסחרית של y&r ישראל.
חלק המדיה של התקציב הופרד מהמכרז ולא ינוהל על ידי המשרד הזוכה. בכל אופן, y&r רוכש את המדיה שלו באמצעות חברת המדיה יוניון (בבעלות אורן יוניוב) המנהל את רכש המדיה של החברה המרכזית למשקאות קלים שסודה סטרים תנסה לנגוס בנתח השוק שלה בישראל.
משרד הפרסום y&r שבראשו עומדים אדם אבנון וגיא בר סיכם את שנת 2015 כשהוא ממשיך במומנטום החיובי שלו, מאז התרומם לאחר השפל הגדול, מימי קריסת שלמור אבנון עמיחי - הגלגול הקודם של המשרד. על פי סיכום יפעת בקרת פרסום המשרד רשם שנה שנייה ברציפות של גידול בפעילות, עם צמיחה של 10% להיקף של 66 מיליון שקלים ודירוג במקום ה-16 ברשימת 20 המשרדים המובילים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.שלושה שקליםוינברג 01/2016/26הגב לתגובה זו0 0תוסיפו לשקל וחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה, שענת ביין כתבה על כך חצי עמוד , ועוד שקל אחד שלם על הזכייה בתקציב בנק מרכנתיל , שעליו כתבה הגברת ביין כמעט עמוד שלםסגור
-
5.״הישג״ לפי ההגדרה של הפרסום הישראליאייל 01/2016/26הגב לתגובה זו2 1גוף עסקי שההישג שלו הוא בכך שהוא השיג לקוח שיניב לו הפסדים של עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה. מגוחךסגור
-
4.העדיפו את ההצעה המסחרית?סמי 01/2016/25הגב לתגובה זו2 3כלומר המשרד זכה ע״ב עלות הריטיינר ולא בגלל הקריאייטיב המופלאסגור
-
3.תקציב בשקל וחצישלמורה 01/2016/25הגב לתגובה זו1 3כמה דרמה עשיתם מתקציב עלוב שכנראה y&r נתנו גם את ההצעה המסחרית הנמוכה ביותר שתגרום להם להפסיד על הלקוח הזה. מה לא עושים בשביל הטבלה של דירוג המשרדים ב"יפעת".. הכתבה המתחנפת הזו מתאימה לענת ביין . לא לכם שאתם אתר אינטרנט רציני.סגור
-
שלושה שקליםוינברג 01/2016/26הגב לתגובה זו0 0אם מוסיפים לשקל ןחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה ועוד שקל אחד של בנק מרכנתילסגור
-
2.מנהל ואיש קראייטיב מס 1 (ל"ת)גיא בר תעשה לי ילד 01/2016/25הגב לתגובה זו5 3סגור
-
1.כל הכבוד!!! (ל"ת)תותחים 01/2016/25הגב לתגובה זו4 2סגור


