שיווק ופרסום

הישג ל-y&r ישראל: זכה במכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל

בשלב הגמר של המכרז התמודדו גם jwt ישראל וליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. ההצעה המסחרית של y&r גברה על השאר, והמשרד יטפל בתקציב הקריאייטיב שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים, ללא המדיה שתטופל בנפרד
משה בנימין |  7
Y&R Israel. גיא בר ואדם אבנון (צילום יח"צ)
המכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל הסתים אמש עם נצחון של משרד הפרסום y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית - כך נודע לאייס.
בשלב הגמר של המכרז התמודדו מול y&r גם jwt ישראל, אף הוא מקבוצת WPP העולמית ומשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. המכרז על סודה סטרים ישראל, שפועלת בנפרד מסודה סטרים העולמית ועובדת עם משרדים אחרים, התנהל ב-2 שלבים ובתחילתו התמודדו 5 משרדים שכללו גם את AVRAHAM וענבר מרחב G. לשלב הגמר לאחר פרזנטציית קריאייטיב העפילו 3 משרדים ומותכם הועדפה ההצעה המסחרית של y&r ישראל.
חלק המדיה של התקציב הופרד מהמכרז ולא ינוהל על ידי המשרד הזוכה. בכל אופן, y&r רוכש את המדיה שלו באמצעות חברת המדיה יוניון (בבעלות אורן יוניוב) המנהל את רכש המדיה של החברה המרכזית למשקאות קלים שסודה סטרים תנסה לנגוס בנתח השוק שלה בישראל. 
 
משרד הפרסום y&r שבראשו עומדים אדם אבנון וגיא בר סיכם את שנת 2015 כשהוא ממשיך במומנטום החיובי שלו, מאז התרומם לאחר השפל הגדול, מימי קריסת שלמור אבנון עמיחי - הגלגול הקודם של המשרד. על פי סיכום יפעת בקרת פרסום המשרד רשם שנה שנייה ברציפות של גידול בפעילות, עם צמיחה של 10% להיקף של 66 מיליון שקלים ודירוג במקום ה-16 ברשימת 20 המשרדים המובילים. 
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שלושה שקלים
    וינברג 01/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוסיפו לשקל וחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה, שענת ביין כתבה על כך חצי עמוד , ועוד שקל אחד שלם על הזכייה בתקציב בנק מרכנתיל , שעליו כתבה הגברת ביין כמעט עמוד שלם
    סגור
  • 5.
    ״הישג״ לפי ההגדרה של הפרסום הישראלי
    אייל 01/2016/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גוף עסקי שההישג שלו הוא בכך שהוא השיג לקוח שיניב לו הפסדים של עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה. מגוחך
    סגור
  • 4.
    העדיפו את ההצעה המסחרית?
    סמי 01/2016/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כלומר המשרד זכה ע״ב עלות הריטיינר ולא בגלל הקריאייטיב המופלא
    סגור
  • 3.
    תקציב בשקל וחצי
    שלמורה 01/2016/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כמה דרמה עשיתם מתקציב עלוב שכנראה y&r נתנו גם את ההצעה המסחרית הנמוכה ביותר שתגרום להם להפסיד על הלקוח הזה. מה לא עושים בשביל הטבלה של דירוג המשרדים ב"יפעת".. הכתבה המתחנפת הזו מתאימה לענת ביין . לא לכם שאתם אתר אינטרנט רציני.
    סגור
  • שלושה שקלים
    וינברג 01/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מוסיפים לשקל ןחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה ועוד שקל אחד של בנק מרכנתיל
    סגור
  • 2.
    מנהל ואיש קראייטיב מס 1 (ל"ת)
    גיא בר תעשה לי ילד 01/2016/25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    תותחים 01/2016/25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור