שיווק ופרסום

איש השיווק של אוקטובר - אילן סיגל סמנכ"ל פלאפון

בוועדת השיווק מציינים כי "סיגל ואנשי פלאפון הצליחו להחזיר את החברה למשחק, לייצר בידול וערך אמיתי ללקוחותיה בשוק שנע סביב מחיר
כתבי אייס |  1
אילן סיגל (צילום יונתן בלום)
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2017, בזכות המהלך של "שווה להיות בפלאפון", שהבליט ייחוד וערך מוסף ללקוחות החברה.
בתחילת השנה השיקה החברה את המהלך השיווקי האסטרטגי במסגרתו הוצעו לצרכנים פתרונות שיעניקו להם ערך מוסף אמיתי, כחלק מתפיסת החדשנות של החברה. בוועדת השיווק מציינים כי "סיגל ואנשי פלאפון הצליחו להחזיר את החברה למשחק, לייצר בידול וערך אמיתי ללקוחותיה בשוק שנע סביב מחיר. הצלחת המהלך והחדשנות שהייתה טמונה בו מזכים אותו בתואר איש השיווק של החודש".
המהלך כלל מספר עוגנים מרכזיים בהם השקת "פלאפון סייבר", "החבילה המושלמת" המאפשרת לגלוש באפליקציות המובילות מבלי לצרוך דאטה ו"השקת רשת פלאפון 4X4" המאפשרת את הגלישה הסלולרית המהירה בישראל.
כחלק מאסטרטגיית החדשנות, פלאפון בחרה ביהודה לוי לפרזנטור החברה כמי שמגלם את ערכי החדשנות, העדכניות והנחשקות יחד עם נגישות ורעננות. לוי כיכב גם בקמפיין "החבילה המושלמת" שזכה להצלחה מרובה וגם לאחרונה בקמפיין המהירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה צריך לקבל פרס על שוד של לקוחות
    לקוח של פלאפון 11/2017/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שצורך את העאלק חבילות מושלמות של פלאפון חו"ל ...נדהם כל פעם מחדש מהגרידיות של פלאפון.ממש שחיתות. חבילת גלישה של 1 גיגה שעלתה 99 ש"ח...עולה עכשיו רק 159 ש"ח לאחר הנחה..... הגיע הזמן לקנות סים זר וזהו...חבל על הכסף
    סגור