שיווק ופרסום

"לאחר 10 שנות איסוף מידע על יוזרים הפכנו לחברת טירגוט"

מנהלת השיווק של אאוטבריין בישראל, אסיה ומזרח אירופה, סופי מלניק, מתארחת בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן. על המתחרה טאבולה: "מזל שיש אותם"
כתבי אייס |  3
סופי מלניק. EAR CATCHER (צילום יח"צ)
בפרק מספר 20 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER מתארחת סופי מלניק, מנהלת השיווק של אאוטבריין בישראל, מזרח אירופה ואסיה ובעברה סמנכ"ל האסטרטגיה של יהושע TBWA. מלניק מתארת את התפתחות חברת המלצות התוכן בשנים האחרונות אותה היא מגדירה כמעבר "מפלטפורמת תוכן לטירגוט".
מלניק מתייחסת לטאבולה, חברת המלצות התוכן היריבה אף היא מישראל, עליה היא אומרת "מזל שיש את טאבולה, התחרות הופכת אותנו לטובה יותר". לדבריה רוב לקוחות החברה עובדים כיום במודל פרפורמנס לפי ביצועים  וחלק נוסף מהלקוחות מחפשים מיתוג ותדמית. עם זאת בתשובה לשאלה "האם אפשר לבנות מותג דרך אאוטבריין בלבד? "משיבה מלניק כי אאוטבריין היא "חלק מתזמורת גדולה שאנחנו רוצים לשמש בה כלי מרכזי".
על כלי הוידאו אותו החברה צפויה להשיק אומרת מלניק: "אנחנו עכשיו בבטא ובתחילת 2018 נשיק את כלי הוידאו בישראל. מוצר הוידאו יהיה אוטופליי שיישב בווידג'ט על אייטם ויתחיל אוטומוטית...תוכן עובר בוידאו בצורה מלאת רבדים ועמוקה והשאלה היא איך זה שלא עשינו את זה עד עכשיו?".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
  
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אאוטבריין
    גרין 11/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אאוטבריין צריכה לעשות תוכן וידאו בעצמה חינם. אם תדע לעשות את זה ללקוחות זה יהיה הצלחה, אחרת זה קומודטיז . ללקוחות קטנים אפשר להתחבר עם ספקי וידאו, ללקוחות בינוניים אפשר לייצר תוכן זול באולפן. ללקוחות גדולים אפשר לתפור. מחלקת קריאייטיב כבר יש להם
    סגור
  • 1.
    בעיני אאוטבריין לא מתקרב לטאבולה. לא אותה ליגה אפילו (ל"ת)
    משתמש 11/2017/05
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • המניה צונחת בעקבות התגובה שלך (ל"ת)
    גיא 11/2017/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור