שיווק ופרסום

Dsay יטפל בתקציב הפרסום של מכון אדלר

המכון ייצא בקמפיין שמציג את מגוון שירותיו בתחומי הדרכה וטיפול וייעוץ למען שיפור היחסים במשפחה ובחברה בישראל
כתבי אייס | 
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום Dsay יטפל בתקציב הפרסום של מכון אדלר. המשרד נבחר לאחר סדרת פגישות עם אנשי המכון, שכללו בין השאר הצגת פרזנטציות במהלך החודשים האחרונים. 
מכון אדלר עתיד לצאת בקמפיין שמציג את מגוון שירותיו בתחומי הדרכה וטיפול וייעוץ למען שיפור היחסים במשפחה ובחברה בישראל. המכון פועל כעמותה ללא כוונות רווח, ובראשה אספת חברים, ועד מנהל והנהלה מקצועית. כל השירותים ניתנים בפריסה ארצית באמצעות שלוחות המכון, בתי הספר, מתנ"סים, גני ילדים, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, עמותות, ארגונים עסקיים ובמדיה הדיגיטלית.
במהלך השנה החולפת זכה Dsay במכרזי תדיראן ומכללת אפקה. מ-Dsay נמסר בתגובה: "אנחנו מברכים על השותפות הטרייה עם מכון אדלר וגאים על הזכות לקדם גוף שכל מטרתו היא להפוך את כולנו לאנשים טובים יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה