שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של 'איילון חברה לביטוח' עובר ל-Dsay
שוק הביטוח הפך בשנה האחרונה לאחד מהמובילים בהוצאה לפרסום עם נוכחות טלוויזיונית ערה של חברות כגון מגדל, הפניקס, כלל, LIBRA ועוד
תקציב הפרסום של איילון חברה לביטוח שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום זרמון גרופ עובר לידיו של Dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי - כך נודע לאייס.
'איילון חברה לביטוח' היא אחת מ-6 קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-3-4 מיליון שקלים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום בשנת 2018 עמד התקציב על 2.2 מיליון במחירי מחירון המהווים פחות ממיליון שקלים בפועל, אולם בשנת 2019, בטווח של כחצי שנה בלבד, התקציב הוכפל ועומד כעת על 4.7 מיליון שקלים במחירי מחירון.
שוק הביטוח הפך בשנה האחרונה לאחד מהמובילים בהוצאה לפרסום עם נוכחות טלוויזיונית ערה של חברות כגון מגדל, הפניקס, כלל, LIBRA ועוד. בתמהיל המדיה של 'איילון' הטלוויזיה תופסת כ-44% מהתקציב, לצד 46% שמופנים לרדיו.
בשנה החולפת הצטרפו למשרד הפרסום Dsay גופים נוספים כגון 'תדיראן', 'מכללת אפקה', 'מכללת לוינסקי' ובמקביל המשרד מוביל ומנהל את קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.איילון חזקים בדיגיטל דוקא (ל"ת)הילה 07/2019/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מה ההבדל בין מחיר מחירון למחיר בפועלתוהה 07/2019/10הגב לתגובה זו0 0אף פעם לא הצלחתי להביןסגור
-
תשובהתשובה 07/2019/11הגב לתגובה זו1 0מחיר מחירון זה לפי העלויות הרשמיות של האתרים, ערוצים, עיתונים וכו, מחיר בפועל זה המחיר אחרי בונוסים, הנחות וברטריםסגור
-
1.לא מבין למהמעולם הפרסום 07/2019/10הגב לתגובה זו0 0למה לעבוד עם המשרד הזה ? לא ברור בכלל .סגור