שיווק ופרסום

"פני הרוע" על איילון: תמונתו של החשוד בניסיון רצח אשתו פורסמה בשלטי חוצות

קמפיין מימון המונים בשם FACEIT גייס כסף והציב את פניו של אביעד משה החשוד בניסיון רצח אשתו שירה משה, על שלטי חוצות, זאת לאחר ששמו הותר לפרסום. עד כה נאספו מעל מיליון שקלים לצורך שיקומה
מערכת ice |  2
אביעד משה חשוד בניסיון רצח אשתו (צילום סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

תמונתו של אביעד משה, שחשוד כי ניסה לרצוח באכזריות את אשתו שירה לעיני בנם הפעוט, התנוססה על אחד משלטי הענק בנתיבי איילון, זאת כחלק מקמפיין מימון המונים בשם FACEIT הקורא לפרסם תמונות של אנשים המואשמים בתקיפה מינית על שלטי חוצות ברחבי המדינה.

עד אתמול (ג'), שמו לא הותר לפרסום כאשר ניסה להסתתר מאחורי צו איסור פרסום בטענה שלא תיהרס לו "הקריירה והמוניטין של 45 שנה", אך "פני הרוע", כפי שכינו אותו לא מעט גולשים, פורסמו ברשתות החברתיות בצירוף שמו כמובן, כשלאחר מכן שמו גם הותר לפרסום.
הקמפיין החל בעקבות יוזמה של מיכל לוברבום, תחקירנית בתכנית "הכל כלול" ברשת 13, שפנתה ביוזמתה לחברת שילוט כדי לפרסם את תמונתו של אביעד משה באיילון, לאחר הסרת צו איסור הפרסום. 
כזכור, את ההחלטה על איסור פרסום שמו נתן השופט ג'ורג' אמוראי מה שגרר ביקורת ומחאה, אך לאחר פניות של מספר גופי תקשורת ועצומות ברשת, שמו הותר לפרסום והיום תמונתו כבר מתנוססת לעיני כל ברשתות ועל שילוט הענק באיילון. בית המשפט המחוזי למעשה הפך את החלטת השופט אמוראי בטענה ש"נפלה טעות בהחלטת שופט השלום, שיצא מנקודת מוצא הפוכה ולכן יש לבטלה".
לאחר התקרית, החליטה המשפחה לפרסם גם את תמונתה של שירה משה ממיטתה בבית החולים סורוקה, במטרה להמחיש במעט את עוצמת הזוועה. שירה נפצעה אנוש בניסיון הרצח המזעזע ע"י בעלה, ורק בנס ניצלה לאחר ששכנים שמעו את זעקותיה ונחלצו לעזרתה. במקביל, נתרמו עד כה יותר ממיליון שקלים לצורך תהליך השיקום אותו תצטרך לעבור, כשבין היתר תשקם את שיניה, תעבור ניתוחים פלסטיים ותזדקק לשיקום פסיכולוגי בעתיד.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שמעניין הוא
    אני 10/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הוא עשה את זה? למה בן אדם יורד ככה לשפל מדרגת האלימות שלו ומתנהג ככה?
    סגור
  • 1.
    פסו עיתונאים מהארץ.
    ליאור 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רינה מצליח בןנכסםית אמנון אברמוביץ מינו עצמם מטעמם לקומיסרים..מילה אמת לא יוצאת מפיהם רק טינוף שקרים ומניפולציות...בכללי אין יותר עיתונאים בארץבודדים כמו בןנדרור ימיני איילה חסון ועוד מתי מעט.
    סגור