שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

במשרד הבריאות המשיכו בקמפיין הסברה עם הגעת החיסונים של הקורונה לישראל, ומעודדים את הישראלים להתחסן. תקציב הפרסום בטלוויזיה נותר גבוה, גם בדיגיטל | אלה העסקים שהשקיעו הכי הרבה בפרסום השבוע

כפיר אדר | 
מותגי השבוע
היקף תקציבי הפרסום בקרב 5 המותגים המובילים בטלוויזיה, ממשיכים במגמת העלייה בענף הטלוויזיה והדיגיטל גם לעומת השבוע שעבר, לעומת העיתונות שכבר שבוע שלישי ברציפות נמצאת בירידה בתקציב. במשרד הבריאות השקיעו שוב את הסכום הגבוה ביותר בפרסום, כאשר הם קוראים לציבור הישראלי לצאת להתחסן.
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, חמשת המותגים שהובילו את טבלת הפרסום השבוע בטלוויזיה, עם השקעה של כ-6.8 מיליון שקל, טיפה פחות מהשבוע שעבר הם: משרד הבריאות שהשקיע סכום גבוה של כ-2.2 מיליון שקל, עבור עידוד ההתחסנות. במקום השני נמצאת תנובה שהשקיעה כ-1.27 מיליון שקל בפרסומת היוגורט שלה 'הכי טבעי - הכי טוב'. במקום השלישי, סוגת שהשקיעה כ-1.18 מיליון שקל על 'האמא של האיכות'. נספרסו השקיעה 1.15 מיליון שקל על הפרסומת 'סטנדרט חדש של קפה' ובמקום החמישי מפעל הפיס השקיעה מיליון שקל בפרסומת שלה.
גם בפרסום בדיגיטל נרשמו סכומי השקעה גבוהים שהסתכמו יחד ב-3.99 מיליון שקל יחד. במקום הראשון המשרד להגנת הסביבה עם קמפיין 'קמין עץ עלול להיות סכנה בוערת' ובו הושקעו 1.57 מיליון שקל. We Sure שנייה עם הפרסומת לביטוח הרכב שלה בה הושקעו 906 אלף שקל. יוסי אברהמי במקום השלישי עם 630 אלף שקל, למקום הרביעי הגיעה NISKO SMART עם "בית חכם" בו הושקעו 493 אלף שקל וסוגרת את החמישייה הפרסומת 'כרטיס ללא מגע' של בנק מזרחי טפחות עם השקעה של 391 אלף שקל בסך הכל.
היקף תקציב הפרסום בעיתונות ירד השבוע ועמד על כ-821 אלף שקל, לעומת כ-864 אלף שקל בשבוע שעבר. רהיטי ניקולטי ממשיכים לככב במקום הראשון, זה שבוע שני ברציפות עם השקעה של כ-278 אלף שקל. במקום השני נמצאת אופטיקה הלפרין שהשקיעה 149 אלף שקל בפרסומת שלה. 'סוף השנה' של מחסני חשמל במקום השלישי עם 148 אלף שקל ושל עולם הקולנוע במקום הרביעי בהשקעה של 124 אלף שקל. בית האבות עם הפרסומת 'עד 120' סוגר את החמישייה עם 120 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה