שיווק ופרסום
צפו: אייל שני בקמפיין של עיריית תל-אביב יפו לתמיכה למען עסקים מקומיים
עיריית תל אביב יפו גייסה את השף אייל שני לקמפיין קופסאות ההפתעה המתחלפות של עסקים מקומיים כדי לסייע לעסקים בצל משבר הקורונה וימי הסגר. אייל שני נרתם בהתנדבות לקמפיין: "איך לא אקח חלק במעשה כל כך נפלא שכולם מרוויחים בו?"
עיריית תל אביב-יפו הצטרפה לטרנד קופסאות ההפתעה העולמי אשר ממשיך לתפוס תאוצה בחודשים האחרונים. הסרטון, בהשתתפותו של השף אייל שני הינו במסגרת קמפיין עיריית תל-אביב יפו כדי לסייע לעסקים בצל משבר הקורונה וימי הסגר.
אייל שני, אשר עסקיו מזוהים בעיר תל-אביב יפו נרתם בהתנדבות לקמפיין מתוך מטרה לעזור לעסקים מקומיים בעיר בתקופה זו. הקמפיין, מלווה בשילוט חוצות ובפעילות ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם במסגרתו מתקיים פרויקט צילומים של בעלי העסקים בבתי העסק ופרסום סיפורם האישי. על מנת לקדם את מיזם הקופסא בחרה העירייה בבעל העסק אולי המזוהה ביותר בעיר, אייל שני, כאשר הרעיון הוא שאייל ממספר בשפתו "הציורית" מאוד על הפרויקט, שפה כל כך ציורית עד שאנחנו נאלצים לתרגם אותו לעברית מעט ידידותית יותר.
מעל ל-50 עסקים מקומיים בעיר הצטרפו לקמפיין הקופסה למחזיקי כרטיס התושב "דיגיתל", המהווים כ-230 אלף מתושבי העיר. בכל יום בשעה 11:00 מתפרסם נושא קופסת הפתעה מעסק מקומי אחר בתחומי העיר תל-אביב יפו בעלות של 50 שקל לקופסה. התושבים שמזמינים את הקופסה הממותגת נהנים מקופסה מלאה בהפתעות עד לפתח הבית, כאשר בכל הזמנת קופסה נשלח קישור לסדנת קונספט בזום אשר מועברת על ידי בעלי העסקים בתחומי בישול, אפייה, אלכוהול, יצירות בעץ, שתילה והכנת עציצים, פעילות קמפינג בסלון, דמיון וקסמים, הכנת תחפושות, סדנאות לגיל הרך ועוד.
בשבוע הראשון לקמפיין השתתפו מעל לאלף איש בסדנאות הזום המגוונות וההזמנות הן סולד אאוט תוך דקות ספורות בלבד מרגע פרסום הקופסאות.
איתן שוורץ, ראש מינהל תקשורת ותיירות מסר כי "העירייה ממשיכה להיאבק בציפורניים למען קידום העסקים הקטנים והמשפחתיים בעיר ואנחנו שמחים על כך שכוכבים מפורסמים ואהובים מתגייסים למען המטרה המשותפת".
אייל שני מסר על הקמפיין: "זהו קמפיין מרגש שמסיר מתל אביב את כסות הזרות של המותגים ומלביש אותה בכסות הרומנטית שעיצבה בעבר את הקסם העצום שבה, רחובות ובתוכם עסקים היוצרים משהו כל כך אישי, ממש כמו פריז. ואת כל זה אורזת העיריה בגאווה בקופסא הכי יפה וסקסית בעיר, ב 50 שקל, ומעניקה לעסקים את רשימת הלקוחות שלה ולנו האזרחים, עולמות שלא חלמנו עליהם, שארוזים בקופסא. איך לא אקח חלק במעשה כל כך נפלא שכולם מרוויחים בו?".
קרדיטים: מנהל מחלקת הניו מדיה: עדי אזולאי | מנהלת הדיגיתל והעומדת בראש הפרויקט: רות חייט | קונספט ותסריט: גיא אורדיבר | במאי: טל אלמוג | עורכת: הילה מיכוביץ' סיטון | צלם: עידו קרני | אולפן: ראביט הפקות – גל אלי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


