שיווק ופרסום

תם עידן "שוקה": המותג תשעה מיליון יתחלף, אודי כגן יצטרף במקום שני כהן

המותג תשעה מיליון יהפוך ל-"9" ועם קו פרסום חדש שיציע ללקוח לרכוש את הביטוח לבדו בצורה דיגיטלית. עם הקמפיין החדש מגיע גם פרזנטור חדש: אודי כגן יחליף את שני כהן שכיכבה בפרסומות של סוכן הביטוח "שוקה"
יהודה לוינגר |  1
שני כהן אודי כגן (צילום צילום מסך)
חברת הביטוח איי.די.איי בעלת המותגים "ביטוח ישיר" ו"תשעה מיליון" הכריזה השבוע על השקת מותג חדש בשם "9" וקו פרסומי חדש אותו יוביל הפרזנטור אודי כגן שיחליף את שני כהן שכיכבה בפרסומות של ביטוח ישיר כמזכירה של סוכן הביטוח "שוקה".
אודי כגן ימשיך את הקו הקומי שהיה נהוג ב-"9 מיליון", תחת המסר: "אוהב לסגור דברים בעצמך? זה בשבילך! לאנשים שאוהבים להצליח בעצמם". בקמפיין, לאחר שאודי רוכש ביטוח לבד, הוא משוכנע כי יכול לעשות הכול לבד: לעבור טיפול זוגי לבד, לעשות לעצמו מסז' ואף לנתח את עצמו לבד.
על פי הודעת החברה, המותג החדש יביא עמו שיטת מכירות חדשה וייחודית בשוק הביטוח, בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן. הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9', בממשק ידידותי ואינטואיטיבי.
לדבריהם, כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להזין את הפרטים שהמערכת מבקשת ממנו, ובסוף התהליך הקצר יוצע לו מחיר סופי, זול, ומותאם לו אישית. אין כל צורך או אפשרות להתמקח, ואין עמלת תיווך. את לקוחות המותג ילווה מוקד תמיכה ייעודי, בטלפון ובוואטסאפ, ככל שיצטרכו. מדובר במוקד שאינו עוסק במחירים, ואלמנט המיקוח לא יהיה קיים.
מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של איי.די.איי ביטוח מסרה כי "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת תת רמה (ל"ת)
    יאיר 04/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור