שיווק ופרסום

מה נועה קירל עושה על הטיימס סקוור בניו-יורק?

פרויקט מיוחד לקידום יוצרות הביא את נועה קירל להישג מטורף - תמונה של זמרת הפופ הישראלית מתנוססת בימים אלו בכיכר הטיימס סקוור בניו יורק. מה עומד מאחורי הפרסום הנחשק? 
מערכת ice |  4
נועה קילר (צילום אוהד רומנו)
ספוטיפיי מצרפת את נועה קירל לפלייליסט הנשים הגלובלי שלה והיא מתנוססת לצד יוצרות מובילות על הטיימס סקוור. בספוטיפיי השיקו ביום האישה הבינלאומי את "EQUAL hub" – עמוד שמהווה מרכז למוזיקה של נשים יוצרות.
המחוייבות לקידום וטיפוח מוזיקה נשית בכל העולם עלתה מדרגה במסגרת השקת תוכנית EQUAL שתכלול פלייליסטים מקומיים של נשים יוצרות, ופלייליסט בינלאומי לקידום מוזיקה נשית מכל העולם בהשתתפות נועה קירל מישראל. במסגרת השקת EQUAL, קירל יחד עם עוד יוצרות מכל העולם שנבחרו לפלייליסט הגלובלי, הופיעו יחד בשלט חוצות של ספוטיפיי בטיימס סקוור, ניו יורק. 
רק אחת מכל חמישה אמנים במצעדים הן נשים. נתון זה עומד בניגוד מוחלט להשפעה האינטגרלית של אמניות ויוצרות על ההצלחה של ספוטיפיי ועל קידום תעשיית המוזיקה כולה. היוזמה הבינלאומית נועדה לקדם שוויון מגדרי במוזיקה על ידי יצירת חוויה ווקאלית נשית תחת קורת גג וירטואלית אחת. המטרה העיקרית ביוזמה זו היא לצמצם את הפערים המגדריים בתעשיית המוזיקה, וזאת תוך הרחבת המשאבים המוקצים לנשים יוצרות.

נועה קירל על הטיימס סקוור. צילום: יח"צ
נועה קירל מסרה על השתתפותה ביוזמה, ״אני כל כך מתרגשת להיות חלק מפלייליסט בינלאומי של ספוטיפיי יחד עם יוצרות מובילות  מכל העולם. קידום מוזיקה של אמניות זה נושא חשוב, והתכנית EQUAL עושה בדיוק את זה בצורה מדויקת". עוד אמרה קירל כי, "עבורי, לתת כוח דרך המוזיקה לילדות, נערות ונשים זו מתנה שניתנה לי משמים אני מוקירה אותה כל יום. במוזיקה שלי אני תמיד מנסה להעביר את המסר - אל תתני לאף אחד להגיד לך מה לעשות, תאהבי את עצמך כמו שאת ואם תעבדי קשה תצליחי. אלו מסרים לא רק לנשים אלא לתעשיית המוזיקה כולה. אני מקווה שהיצירה שלי תיתן השראה ותעזור לקדם עוד ועוד נשים יוצרות בישראל ובעולם, ושוויון מגדרי בכל התחומים״.
תכנית EQUAL המלאה כוללת את  - EQUAL local playlists פלייליסט רשמי של ספוטיפיי במדינות נבחרות עם הנשים המובילות בתעשיית המוזיקה המקומית  - מיפן עד ארגנטינה, ממלזיה ועד בריטניה - וגם בישראל כמובן. בנוסף מציעה התוכנית את הפלייליסט הגלובלי הרשמי של ספוטיפיי שיכלול את מיטב השירים מהרשימות המקומיות להאזנה למוזיקה נשית איכותית ללא גבולות. בבכורה של רשימת השמעה זו תופיע מישראל לא אחרת מאשר נועה קירל.
בנוסף, בכל חודש תופיע אמנית מקומית מובילה בתמונת הנושא של הפלייליסט המקומי של כל מדינה. החודש בארץ תהיה תמונה של נועה קירל. אמנית החודש שתיבחר תהנה מקידום אורגני בספוטיפיי – צעד שהוכיח את עצמו כמנוע צמחיה משמעותי ליוצרים.
פלייליסט ייחודי נוסף בתוכנית כולל 40 שירים שנכתבו, הופקו ובוצעו על ידי נשים כך שזהו פלייליסט שמורכב כולו מ-100% יצירה נשית מכל העולם. בנוסף מקימה ספוטיפיי יחד עם SoundGirls דירקטוריון מיוחד לתוכנית שמאפשר לנשים מכל העולם ליצור לעצמן פרופיל בקהילת הנשים שמשנות את עולם האודיו ובכך לסייע לבן בקידום יצירותיהן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סוכן טוב סוכן משמן
    מישהו דואג 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי המהירות שהדברים קורים לה שם משומנים בכסף. אבל ההצלחה האמיתית היא אם תמלא בארהב קהלים לא יהודים ולא ישראלים. כרגע רוח וצלצולים
    סגור
  • 2.
    רק
    ח 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק להגיד שהיא בכלל לא יוצרת רק שרה לא מלחינה
    סגור
  • 1.
    איזה יוצרת היא בדיוק????חחחחחח
    ירדנה 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בקושי זמרת...יוצרת עלאק...בגדי המלך החדשים זה עליה...כולם יודעים, אבל אף אחד לא אומר בקול רם...יש כל כך הרבה יוצרות ראויות שהיו צריכות להיות שם לפניה!
    סגור
  • ועע
    עעע 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת
    סגור