שיווק ופרסום

ניופאן מקיימת תערוכת אלקטרוניקה ב-14 מיליון שקל

החברה פתחה בתל-אביב מתחם שיציג במשך ארבעה ימים את המוצרים החדשים של המותגים השונים אותם היא מייבאת לארץ
מערכת ice |  1
תערוכת בית ניופאן בתל אביב (צילום ערן לם / לנס הפקות)
נתוני התחלואה בקורונה בישראל מעמידים בסכנה את החזרה לשגרה שכבר כמעט הורגלנו בה, אך ניופאן, אחת היבואניות הגדולות בישראל, כבר הספיקה להשיק בתל-אביב מתחם שמהווה מעין תערוכת אלקטרוניקה ראשונה בישראל מאז פרוץ המגיפה, המיועד לספקים שעובדים בשיווק המוצרים הללו לציבור הרחב בישראל, ויפעל בימים הקרובים תחת השם "בית ניופאן". 
המהלך, שבו הושקעו 14 מיליון שקל, כולל בנוסף לתערוכה גם קמפיינים פרסומיים לכמה מהמותגים. החברה תציג במסגרתו מכשירים חדשים של 21 מותגי החשמל השונים שהיא מייבאת. בין היתר, היא תציג שואבי אבק חדשים של המותג הצרפתי Tefal, מכונות ומייבשי כביסה של המותג Haier, מותג מקררי ומדיחי היוקרה Scholtes שמצטרף לרשימת המותגים שלה, מותג Hoover שגם הוא חדש ברשימה עם מכונות ומייבשי כביסה חכמים הנשלטים על ידי אפליקציה, כמו גם אוזניות חדשות של Bose, מכשירי מטבח חדשים של קיצ'נאייד, מולינקס ומג'ימיקס, ועוד. 
ירון צפדיה, מנכ"ל משותף בניופאן: "אנו שוקדים כל העת על מנת להרחיב את היצע מותגי הקבוצה ומתכננים להשקיע עשרות מיליוני שקלים בשנים הקרובות בתקציב פרסום למוצרים בישראל. האסטרטגיה שלנו היא להמשיך ולהוביל בתחום מוצרי חשמל בישראל, תוך הרחבת הקטגוריות במותגים השונים ושילוב מיטב החדשנות". לדבריו, שנת הקורונה עמדה בסימן "ביקושים ערים" ו"השקעה בסביבת המחיה הביתית, עם שיא במכירות KitchenAid לצד גידול ברכישות ברשת.
"להערכתי, לקראת ראש השנה, החל השנה מוקדם, נרגיש כבר באוגוסט הקרוב עניין מחודש של קהל הלקוחות, אם באון-ליין תוך מיקוד על מוצרי המטבח ואם בחנויות בשטח למוצרים לבנים לבית. ניופאן, כחברה המוכרת 2 מיליון פריטים בשנה, תמשיך להציע מחירים אטרקטיביים לקהל לקוחותיה, בייחוד לצרכן החדש אשר ממהר לבדוק את רמות המחירים מעבר לים". 
מורן דאי, סמנכ"לית שיווק ניופאן: "שנת הקורונה הסתיימה עם עלייה במחזור המכירות, וזאת בשל ההשקעה של הקהל הישראלי בתא המשפחתי כתוצאה משהות ארוכה בבית. אנו ממשיכים במגמה זו גם השנה, ושמים דגש על מוצרים גדולים יותר כדוגמת מקררים, מזגנים, מכונות כביסה ועוד. ניופאן ממשיכה בפעילות ההדוקה עם השותפים העסקיים של החברה על מנת להציע לקהל הישראלי, באמצעות מגוון ערוצי השיווק, את מיטב הטכנולוגיה והמוצרים החדשים ביותר בתחום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שירות מצוין
    סוחר 06/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ניופאן ידועה בענף כנותנת שירות ברמה גבוהה שלא כמו מתחרותיה וזה מה שמבדיל בין מצוינות לבינוניות.
    סגור