שיווק ופרסום

יובל כספית ומתחם עזריאלי בשת"פ חדש בהשקעה של 200 אלף שקל

הפאשניסטה יובל כספית בשיתוף פעולה חדש בהשקעה של 200 אלף שקל עם קניון עזריאלי תל אביב. כספית: "מזמינה אתכם לחנוכת הבית שלי", מנכ"ל קניון עזריאלי: "מחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה בשילוב יצירת תוכן"
מערכת ice | 
יובל כספית (צילום זהר שיטרית)
קניון עזריאלי ת"א השיק אתמול (שני) שיתוף פעולה חדש עם הפאשניסטה יובל כספית במהלכו יקים בית שקוף המחולק לחללים קונספטואליים בקומה השנייה במתחם. שיתוף הפעולה בין השניים יחל בתחילת חודש יולי למשך שלושה חודשים וישלב אלמנטים מתחום הלייף סטייל- אופנתיים וטרנדיים שאלו יוצעו בהנחה עבור הלקוחות באפליקציית קניוני עזריאלי. ההשקעה סביב הפרוייקט מוערכת בכ-200 אלף שקל.
כספית (25) עם חשבון  אינסטגרם שאחריו עוקבים כ-40 אלף עוקבים, לפני שנתיים כספית עשתה הסבה מתחום הסייבר וההיטק והחלה להתעסק בתשוקה האמיתית שלה- אופנה. מאז כספית הובילה ויצרה פרויקט תקדימי וחדשני עם מנגו וביחד הם הקימו קירות השראה בחנויות ברחבי הארץ, היא נבחרה לייצג את תחום האופנה בפרסומת האחרונה של בזק ולוקחת חלק מרכזי בפעילות השגרירים של טרמינל X. בנוסף היא דגמנה, הפיקה ויצרה הפקות תוכן של מאק ובובי בראון לפי קונספטים משתנים. בחודש האחרון יובל טסה לדובאי כחלק ממשלחת לשיפור תדמית ישראל בעולם.
כאמור, רעיון "הבית של יובל" נולד מתוך שיתוף פעולה בין קניון עזריאלי ת"א לבין אושיית האופנה יובל כספית במטרה לייצר תוכן חדש ואופנתי עם ערך מוסף ללקוחות הקיימים והבאת קהלים חדשים. יובל תלווה את המהלך למשך 3 חודשים ותייצר שיתופי פעולה מעניינים בתחום הלייף סטייל עם לקוחות הקניון. 
הבית יחולק לפי חללים קונספטואליים: "חדר עבודה", "חדר ארונות", "מרפסת", "חדר שינה" וכל אלה יעוצבו ע"י יובל כספית וטעמה האישי. הפריטים יילקחו ממגוון המותגים שבקניון עזריאלי ת"א ובאתר הסחר AZRIELI.COM והם אלו שיקשטו את הבית ויתחלפו לפי הצורך. הפריטים שיבחרו ע"י כספית יכללו פריטי ביגוד, אקססורייז ופנאי ואלו יקבלו קוד קופון ויוצעו באפליקציה הייעודית בהנחה רק לקניון עזריאלי ת"א. הפרויקט ילווה בפעילות דיגיטאלית ועבורו ייצרו שוברי מתנה ייחודיים במהדורה מוגבלת מלווים בחתימה אישית של יובל כספית שיחולקו למשתתפים בקניון ובסושיאל.
אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א אמר: "אנו נרגשים להשיק מהלך ייחודי מסוגו שמחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה בשילוב יצירת תוכן עדכני שמעניק ערך מוסף, שותפות וחוויה ללקוחותינו. אני סמוך ובטוח שיחד נייצר פעילות מסקרנת ואיכותית שתשים בפרונט את הקניון ומגוון המותגים שהוא מציע, יש למה לצפות". 
הפאשניסטה יובל כספית הוסיפה: "אני שמחה ונרגשת לקחת חלק בפעילות שיווק חדשנית ומיוחדת רחבת היקף עם קניון עזריאלי ת"א שמשלבת אישיות וסטייל, ביתיות, חוויית שופינג ולייצר תוכן איכותי ואותנטי על בסיס שבועי עבור לקוחות הקניון והקהילה שלי. מזמינה אתכם לחנוכת בית שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה