שיווק ופרסום

בפעם השלישית: 'לוטן תדמיות' קיבלה את התקציב של Picabook

משרד יחסי הציבור קיבל לידיו את הניהול של האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של חברת Picabook מאחוריה ניסיון של 20 שנה בהפקת אלבומים דיגיטליים בהתאמה אישית ומביאה בימים אלו לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות בתחום
כפיר אדר | 
יעל לוטן (צילום לוטן תדמיות)
"לוטן תדמיות" קיבלה  לידיה לנהל בפעם השלישית את האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של חברת Picabook, החברה הראשונה בישראל, מאחוריה ניסיון של 20 שנה בהפקת אלבומים דיגיטליים בהתאמה אישית, מביאה בימים אלו לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות בתחום, ואת החידושים העולמיים העדכניים בענף האלבומים הדיגיטליים.
"לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 וחוגגת השנה, 26 שנות פעילות. לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים.
החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה