שיווק ופרסום

הסוף ל-SIM ולחבילות השיחות והגלישה בחו"ל? זה הפיתוח החדש

חברת הטלקום הישראלית מפעילת שירות "Global1SIM" השיקה לראשונה את טכנולוגיית ה-eSIM בישראל - מספר גלובלי אחד ללא תלות בחבילת שיחות או גלישה בחו״ל
כפיר אדר |  1
חדשות באינטרנט (צילום Freepik)
מהפכה בהרגלי הצריכה בעולם הסלולר-SIM OUT: חברת הטלקום הישראלית מפעילת שירות Global1SIM השיקה לראשונה את טכנולוגיית ה-eSIM לציבור הצרכנים הישראלי. החל מהיום (שלישי), יוכל כל צרכן להתחבר לשרות באמצעות סריקת QR code פשוטה ולהפוך בלחיצת כפתור את המכשיר הנייד לגלובלי, ללא צורך בחבילות גלישה ייעודיות למדינה ספציפית.
איציק כהן, מנכ"ל החברה, הסביר: "עומק המהפכה שמביאה Global1SIM לשוק הישראלי הוא בסדר גודל שהאזרח הישראלי לא ראה עד כה. היא משנה את המודל הכלכלי של חברות הסלולר וממקמת את תמחיר השירות שלהן בסכנה. הן יצטרכו לעשות שינויים גדולים על מנת להישאר רלוונטיים".
נתח גדול מהרווח של חברות הסלולר בארץ נשען על מכירות חבילות חו״ל יקרות ושירותי נדידה יקרים אף יותר, כאשר Global1SIM מציעה חבילות ומסלולים במחירים אטרקטיביים ובהתאם לצורכי הלקוח. הסים הווירטואלי שהופך את הקו האישי לגלובלי ומאפשר שימוש בחו"ל מבלי הצורך להירשם לחבילה לפני כל נסיעה, דבר אשר שומט את הקרקע מתחת לרגליים שלהן".
שירות Global1SIM הוקם בשנת 2005 ומציע קשת רחבה של פתרונות תקשורת ליחידים, חברותSMB  וחברות עם פעילות גלובלית.  החברה פועלת בכ-13 מדינות, בהן ארצות הברית, קנדה, איחוד האמירויות, אוסטרליה, איטליה ועוד, זאת באמצעות שיתופי פעולה ענפים עם מפיצים המשווקים את מוצריה למשתמשי קצה בכל העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף מישהו .....
    יואב 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד מכה למפעילים העולם הולך לטובת הצרכנים טוב שיש תחרות ויפה שהרימו את הכפפה
    סגור