שיווק ופרסום

זו עסקת הענק של אתר הקריפטו עם קבוצת ה-NBA

אתר הקריפטו העולמי, Crypto.com חתם על הסכם חסות עם קבוצת ה-NBA פילדלפיה 76 ל-6 שנים. גם לוס אנג'לס לייקרס חתמה על הסכם חסות חדש בסכום מטורף של 100 מיליון דולר
מערכת ice | 
אתר הקריפטו עם הסיקסרס (צילום אינסטגרם)
אתר crypto.com חתם אמש (רביעי) על הסכם חסות עם קבוצת ה-NBA פילדלפיה 76סרז ל-6 השנים הבאות, הסכום המצטבר של החברה בעסקאות עם מותגי הספורט השונים עקף ב-400 מיליון דולר. 
ענקית הקריפטו מהונג קונג חתמה על הסכם עם פילדלפיה בשווי של 10 מיליון דולר לשנה ב-6 השנים הקרובות לפיד הדיווחים בעיתון "פילדלפיה ביזנס ג'ורנל". זו העסקה הראשונה של האתר ב-NBA. באופן סמלי, שני הגופים ישתפו פעולה גם בתחום ה-NFT (אסימון ללא תחליף). 
העסקה הזו מצטרפת לרצף העסקאות של האתר ודריסת הרגל שלהם בתחום הספורט: חוזה של חסות של שנה עם קבוצת ההוקי הקנדית ממונטריאול במרץ, חוזה של 5 שנים בסכום של 100 מיליון דולר עם הפורמולה 1, חוזה ל-10 שנים עם UFC בשווי של 175 מיליון דולר, עסקת שותפות עם הליגה האיטלקית בכדורגל ומשא ומתן על עסקה של 3 שנים עם פריז סן ז'רמיין בסכום המוערך בכ-30 מיליון דולר.
החל מ-2016, השנה בה החלו ב-NBA לשחק עם החסויות על הגופיה, נותני החסות שילמו ממוצע של בין 7-10 מיליון דולר לשנה.
מוקדם יותר במהלך השבוע, לוס אנג'לס לייקרס חתמה על הסכם חסות על הגופיה של 5 שנים בשווי של למעלה מ-100 מיליון דולר עם חברת Bibiago  של  CJ CheilJedang אחד ממותגי המזון הגדולים ביותר בדרום קוריאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה