שיווק ופרסום

האם דני יתום יצליח להחליף את הוועד בבנק לאומי?

הקרב על ראשות ועד בנק לאומי: שישה עובדים החליטו ללכת עד הסוף ולהחליף את הוועד הנוכחי בראשותו של רון לוי, כאשר שכרו את חברת CIY GROUP בראשותו של ראש המוסד לשעבר דני יתום עבור הקמפיין. הבחירות על רקע סכסוך העבודה מול ההנהלה
מערכת ice |  8
דני יתום (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
רגע לפני בחירות לוועד עובדי בנק לאומי, החליטה קבוצת ששת חברי "הוועד החדש" המעוניינת להחליף את הוועד הישן, לשכור שירותי משרד המתמחה בקמפיינים בארץ ובעולם.
חברת ההשפעה והתודעה, CIY GROUP בראשות ראש המוסד לשעבר, האלוף (מיל) דני יתום, השיקה לאחרונה בקמפיין, במסגרת מחלקה ייעודית שפיתחה החברה לבחירות וארגונים. על פי "הוועד החדש", בערב העובדים, תומכיו של היו"ר הנוכחי, רון לוי, הורידו מודעות ובלונים שנתלו על רכבם של העובדים.
נזכיר כי הבחירות שיתקיימו ב-25 לחודש מתנהלות כאשר עובדי בנק לאומי נמצאים בסכסוך הנהלה חריף מול ההנהלה והעומד בראשה, חנן פרידמן, כאשר הוועד בראשותו של רון לוי אף לא מהסס לנקוט לכנות את המנכ"ל חנן מסוכן. 
בסמוך למועד הבחירות,  החליטו קבוצה של שישה חברים המכונים "הוועד החדש" (איל חיון, לימור נוקד, פבל סולובודניק, אוהד חיים, צפריר קוטלר ועדי רחמים) ללכת על כל הקופה ולהשקיע ממיטב כספם ושכרו את חברת ההשפעה והתודעה המתמחה בקמפיינים פוליטיים בארץ ובעולם CIY GROUP  בראשות ראש המוסד לשעבר, האלוף (מיל) דני יתום.
לחברה מחלקה ייעודית שפותחה עבור בחירות וארגונים וחברות, החלה את הקמפיין והשיקה אותו כאשר המסר המרכזי הוא שעובדי לאומי מפסיקים להתקפל אל מול ההנהלה. להבנתם הוועד הנוכחי אינו משקיע בקידומי העובדים, אינו פועל בשקיפות ואינו משפר את תנאי השכר ולמעשה דואג אך ורק למקורבי הוועד.
עם השקת הקמפיין הוצבו שפנים במתחמים השונים ועליהם כיתוב "הוועד הנוכחי", דבר, שלטענת "הוועד החדש" עורר זעם רק בקרב חברי הוועד הנוכחי בראשות רון לוי. 
במהלך השבוע התקיים אירוע של עובדי הבנק באמפי בראשון לציון עם הופעה של הזמר איתי לוי. בעת ההופעה חילקו ששת חברי הוועד החדש פלאיירים ותלו בלונים על רכבי האורחים, אולם היו מי שהחליטו להגיע למגרשי החניה ולהשחית את הקישוטים. לא די בזאת, רץ סרטון בקבוצות העובדים של שני תומכי הוועד הישן שמקללים ומשחיתים בפומבי את פעילות הוועד החדש, כך על פי "הוועד החדש".
שותף CIY GROUP ומנהל המחלקה עופר ענבר אמר: "ארבע מערכות בחירות ברמה הארצית נתנו זריקת אנרגיה לקבוצות ועובדים לצאת בגלוי נגד ועדים חזקים. זו מגמה שתתחזק בשנה הקרובה ואנו גאים להוביל את הוועד החדש ומקווים שניצחונם יביא את השיפור שהם מייחלים עבור טובת אלפי עובדי הבנק".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אין על הועד בראשות רון לוי, כל אחד חושב שהוא יכול לבוא.
    אני 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רון תמיד פעם ותמיד ימשיך לפעול לטובת העובדים בבנק ולרווחתם.. כל אחד חושב שהוא בוס גדול, מעניין מאוד מי מממן את החברות ייעוץ ששכרו השישייה... משהו מסריח פה
    סגור
  • 7.
    אין קשר למציאות
    נדב 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרחק של שנות אור בין תחושות העובדים והמצב בפועל לבין מה שאתם מנסים לתאר ( כנראה בחסות אותו יועץ שממלא את כיסיו במזומנים ) העובדים רובם ככולם מוקירים ומעריכים את רון לוי ואת הוועד הקיים , הרבה יותר ממה שאפשר לומר על השישיה ( 2 פרשו ) שהפכה לרביעיה
    סגור
  • 6.
    אנאלפאבתים
    מוטי ל. 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    משאל בזק: כמה מחברי הועד הנוכחי אנאלפאבתים, מתקשים בקרוא וכתוב, אינם כשירים למו״מ עם האחראי על הדגים ביוחננוף שלא לדבר על מו״מ עם הנהלת הבנק, ולא קראו מעולם ספר? א. 1 ב. 2 ג. 3 ד. 4
    סגור
  • 5.
    רון לוי
    רון לוי 10/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למי מגיע הקרדיט על בונוס הענק של מיליוני שקלים שיחולק לכלל עובדי בנק לאומי? בוועד העובדים מכריזים כי הבונוס הגיע לאחר מלחמה קשה עם ההנהלה וכחלק מהמו"מ בסכסוך העבודה, אבל המנכ"ל חנן פרידמן לא מזכיר את הוועד ומביא קרדיט להנהלה
    סגור
  • 4.
    LaFamilia
    משה חוגג 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רון לוי וה ״ועד״ שלו מגיש בגאווה IQ מביך במיוחד, ולא אפרט משום צנעת הפרט. אבדה הבושה. הזדמנות חד פעמית להחליף את החבורה הזאת הקוראת לעצמה ״ועד עובדים״.
    סגור
  • 3.
    ב-25 לחודש מחליפים את הועד הכושל
    עובד בלאומי 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    תאונה קטלנית ובלתי מובנת. אי אפשר להגדיר אחרת את העובדה שזהו הוועד, ואלה הם האנשים המייצגים את עובדי בנק לאומי. ב-25 לחודש יש סיכוי לשינוי, לייצוג הולם, ולתיקון היסטורי של התאונה הנ״ל. צריך ועד חדש. צריך ועד שיראה את העובדים לנגד עיניו. את פרנסתם, את רווחתם, יחסי העבודה ואת עתידם. מתנות וסופשי״ם אינם חזות הכל. צריך ועד עובדים חזק שיעבוד בשבילנו. אפשר וצריך להצביע נכון.
    סגור
  • 2.
    ועד
    שוהם 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    רמתו של ועד העובדים הנוכחי של בנק לאומי ירוד ברמתו. הוא אלים, נבער, ואיננו תורם כלום לרווחתם של העובדים. סגנונם של מירי רגב, אמסלם וחבריהם חדר וחילחל גם לועד לאומי שהיה ידוע בעוצמתו ובאיכותו, והוריד אותו לשפל המדרגה עד כדי שליחת איומים מפורשים כלפי עובדים ״שיעזו״ להצביע עבור מתחריהם. אותם אנשים המתיימרים ליצג את העובדים דואגים בעיקר לעצמם. הם חסרי השכלה וידע, ואין להם, פשוט אין להם, את הכלים לעמוד מול ההנהלה ולדאוג לרווחתם של העובדים. מגיע לעובדים יותר. הרבה יותר, ולכן ביום שני הקרוב יבחר ועד חדש, הגון, משכיל ולוחמני, ייצג את העובדים ברמה הראויה ויגיע להישגים המתבקשים.
    סגור
  • 1.
    נמאס מהוועד של רון לוי
    עובד לאומי 10/2021/18
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הלוואי והם יצליחו להחליף את הוועד. אני ועוד עשרות כמוני מחכים שיתחלף הועד של רון לוי שמוכר אותנו בזול להנהלה
    סגור