שיווק ופרסום

לקסוס החדשה בדרך לישראל, זה הקמפיין המפתיע שלה

לקסוס ואולפני מארוול בשיתוף פעולה לקראת יציאה של שני מוצרים בישראל: סרט ומכונית, שהלכו על קמפיין משותף בדמות סצנה מסרט מארוול בכיכובו של דגם הלקסוס החדש
מערכת ice | 
לקסוס ומארוול (צילום לקסוס ישראל)
הלקסוס החדשה, תגיע לכבישי ישראל בתחילת 2022, ולרגל כך יעלה משיקה מהלך שפרסומי בכיכובו של קומייל ננג'יאני מהסרט "נצחיים" של אולפי מארוול. כשותפת הרכב הבלעדית של הסרט "נצחיים" מאולפני מארוול, לקסוס משיקה מסע שיווק חדש עם סרטון בשם "מקום חניה" ("Parking Spot"), בו קינגו (ננג'יאני) צריך לפתור בעיה אנושית מאוד בטרם יוכל להצטרף לקרב גיבורי-העל האפי המתרחש במרכז העיר – למצוא מקום חניה ללקסוס פלאג-אין ההיברידית החשמלית שלו.
"מקום חניה" הוא יצירתם של צמד הבמאים אנתוני וג'ו רוסו. האחים ביימו ארבעה מסרטי היקום הקולנועי של מארוול, כולל אחד משוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים, "הנוקמים: סוף המשחק". צופים ערניים ב"מקום חניה" יבחינו בכמה רמזים מהיקום הקולנועי של מארוול שנשתלו בו. כדי להגיע לרמת האפקטיים החזותיים המצופה מהיקום של מארוול, לקסוס גייסה למשימה את חברת האפקטים זוכת האוסקר Framestore.
הסרט "נצחיים" של אולפני מארוול, שיגיע לאקרנים בישראל ב-3 בנובמבר 2021, עוקב אחר קבוצת גיבורי-על חוצניים המגינים על כדור הארץ מאז שחר האנושות. כאשר יצורים מפלצתיים הנקראים "הסטיות", שנחשבו כמי שנעלמו במחשכי ההיסטוריה, שבים לפתע באופן מסתורי, הנצחיים נאלצים להתאחד כדי להגן על המין האנושי פעם נוספת.
"בלקסוס אנו מאמצים עידן חדש של רכבים חשמליים, טכנולוגיה אינטואיטיבית, ביצועים ועיצוב – חזון ראוי לנצחיים המתקדמים ולמסעם להגן על עתיד האנושות", אמר בריאן בולאיין, ראש מערך השיווק הגלובלי בלקסוס. "אנו נרגשים מאוד לחבור ל'נצחיים' של אולפני מארוול כדי להציג גיבורת-על משלנו, NX 450h+, המייצגת את אבן הדרך הראשונה במסע שלנו ללקסוס המחודשת".
"אנו נלהבים לשתף פעולה עם לקסוס כדי לתת לצופים הצצה מוקדמת לאחד הגיבורים החדשים שלנו בפעולה: קינגו, בגילומו של קומייל ננג'יאני. הקמפיין היצירתי של לקסוס הוא אפי כמתבקש, ומספק את אותו שילוב של אקשן, ראווה והומור שחובבי היקום שלנו יראו בסרט", אמרה מינדי המילטון, סמנכ"ל שיווק שותפויות גלובליות באולפני מארוול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה