שיווק ופרסום

טרמינל X ותנובה זכו באחד הפרסים היוקרתיים ביותר

TERMINAL X קטף את הזהב בקטגוריית האפי פלטינום יחד עם Peach content וגיתם BBDO, על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים – אתר האופנה TERMINAL X. תנובה זכתה בפרס הגראנד אפי יחד עם McCann על המהלך השיווקי המוצלח "ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים. וזה לא הכל
מערכת ice | 
מתוך "האוטו הירוק", תנובה אלטרנטיב (צילום גבע טלמור)
TERMINAL X קטף את הזהב באפי פלטינום בטקס הענקת פרסי האפי 2021 שהתקיים הערב (שלישי), על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. את המהלך "היכונו להמראה: איך הפכנו את טרמינל X למותג שמאתגר את הטופ של אתרי הסחר העולמי, והנפקנו לפי שווי של 1.3 מיליארד שקל - תוך פחות מ- 4 שנים!", הובילו יחד עם Peach content וגיתם BBDO.
תנובה זכתה בפרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, אותו הוביל משרד הפרסום McCann "ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים: תנובה משיקה את תנובה ALTERNATIVE וצומחת ב-43% בפחות משנה". מהלך זה אף זיכה את תנובה בפרס הזהב בקטגוריית המשקאות.
תנובה אף זכתה בפרס הזהב בקטגוריית מגזרים עם משרד הפרסום "סקטורס אל בוסתאני" שזכה בפרס הזהב בקטגוריה, עם מהלך עבור חברת "תנובה"- על המהלך, "ונעבור לקינוח: איך מצאנו זירה פנויה והצלחנו להביא לצמיחה במכירות של אחד המוצרים הנמכרים ביותר בחברה הערבית (מדובר ביוגורט כד)"
.
בנוסף זכה המשרד במקום השני - מהלך שגובש עבור משקה האנרגיה XL, של חברת "טמפו": באנו, היינו, כבשנו: "אנחנו היינו שם" של XL יוצא ממגרש הכדורגל ישירות ללב של הצעיר הערבי. מנכ"ל המשרד אדהם חסדייה הוסיף: "אנחנו מתחייבים להמשיך לעבוד וליצור מהלכים פורצי הדרך גם בשנת 2022".

בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה דלתא עם המהלך "איך העברנו את הפיג'מה לקדמת הבמה והגדרנו מחדש מהי פיג'מה", אותו הוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. דלתא אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית יופי, אופנה וטיפוח, עם המהלך: "חוזרות לאזור הנוחות: איך דלתא הזמינה את הנשים בישראל להשתחרר מהחזיה הכובלת, להפסיק לעשות ממנה עניין ולחגוג את הנוחות".
זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב:
קימברלי קלארק ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית מהלכים המבוססים על דאטה ופרסונליזציה עם המהלך: "אבא, אמא, DATA! "תכנית המגירות": הנשק הסודי של האגיס שמגיע ל-4 מ-5 אמהות טריות בישראל!", וכן זכו בזהב קטגוריית טואלטיקה ופארם עם המהלך: "כוחו של מנהיג: האגיס "מושך למעלה" ובורא סגמנט חדש בקטגוריית החיתולים שהופך למנוע צמיחה של המותג"
יד שרה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית - עמותות עם המהלך: "המהלך שהעניק למדינה אוויר לנשימה: הישראלים תורמים ליד שרה 13 מיליון שקל למכונות הנשמה".
 
פרטנר תקשורת ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית מוצרים דיגיטליים ואוטומציה עם המהלך: "חושבים מחוץ לקופסה (של הממיר): כך יצרנו מוצר טלוויזיה חדש שהישראלים באמת צריכים וגייסנו פי 12 יותר לקוחות מהמתחרה המוביל", וכן זכו בזהב בקטגוריית Media Innovation עם המהלך: "Stay Home & Stay Relevant: כך פרטנר העבירו מסר אישי ל-M2.5 ישראלים והצליחו לחזק את הנאמנות, מבלי לשלם אגורה".
אלטשולר שחם ומשרד הפרסום LEAD Ogilvy זכו בזהב בקטגוריית פיננסים עם המהלך: "ישראל מתעוררת על הפנסיה שלה - איך הצלחנו להעיר את שוק הפנסיה הרדום של ישראל?".
אסם-נסטלה ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית מוצרי מזון עם המהלך: "לאכול את הקרקר ולהשאיר אותו שלם – כך יצרה אסם צמיחה דרמטית בקטגוריית הקרקרים שבשליטתה".
תדיראן ומשרדי הפרסום בורודה קפלן ופרה כחולה זכו בזהב בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית, עם המהלך: "המהפך של תדיראן: ממותג ישראלי למותג לייף סטייל ששולט במזג האוויר". דור אלון ומשרד הפרסום מנצ' זכו בזהב בקטגוריית קמעונאות עם המהלך: "זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה!".
P&G ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי עם המהלך: "איך רתמנו 87,500 נשים לתרום "צמה של עוצמה" עבור נשים חולות סרטן בישראל?". דומינו'ס פיצה ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי עם המהלך: "דומינו'ס מפרגנת לחבר המעפן שלא זורם על פיצה ומקבלת חזרה 24% זינוק במכירות!".
yes ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "כולם ב- yes+ עכשיו - איך יצרנו תפנית אסטרטגית ב- yes והפכנו אותה לשחקן ה- streaming המוביל בישראל". יד2 ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית נדל"ן ותשתיות עם המהלך: "מהפכת התיק תק של יד2 - איך התחברנו לקהל הצעיר ושברנו את שיאי הטראפיק!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה