שיווק ופרסום

אלביט בקמפיין נגד אלימות כלפי נשים "אל תאפשרו מקום"

אלביט פתחה בקמפיין והפיקה בשיתוף  עם פורום מיכל סלה בהשתתפותן ליום האלימות השנתי שצויין היום. בקמפיין השתתפו קרובות של נפגעות אלימות נגד נשים שסיפרו על ההבדלים בין התנהגות הבעל בבית ובסביבה וקראו: "באנו חושך לגרש"
מערכת ice | 
הקמפיין של אלביט (צילום יח"צ)
במסגרת מאמציה של חברת ההייטק הבטחונית אלביט מערכות להטמיע את המאבק באלימות נגד נשים. ד"ר שלי גורדון, סגן נשיא אלביט למשאבי אנוש פנתה היום (חמישי) ללמעלה מ- 18 אלף ממעובדי החברה וציינה: "היום אנו מציינות את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים. ביחד, נעלה את המודעות למעל 200 אלף נשים הנפגעות מאלימות בישראל מדי שנה".
מאלביט נמסר על המהלך כי: "כעובדים ועובדות בארגון שיש בו למעלה מ-18 אלף נשים וגברים יש לנו הכוח לשנות ולהשפיע. אסור לנו לעמוד מן הצד. ההתנהגות שלנו וחינוך ילדינו לאמפטיה, כבוד ושוויון מגדרי – הם המעט ההכרחי אליו על כולנו להיות מחויבות על מנת למנוע אלימות מילולית, כלכלית ופיזית".
עוד הוסיפו: "אנחנו באלביט מערכות נמשיך לקדם ולעודד מניעת אלימות ונמשיך לתרום למרכזי הסיוע שעוזרים רבות לקורבנות אלימות ופגיעה מינית. השנה, במסגרת התמיכה שלנו, חברנו ל'שדולת הנשים בישראל' ורכשנו סיכות כתומות כתרומה לפעילותה החשובה של העמותה. הסיכות מחכות לכן.ם באתרי החברה. את הסיכות תוכלו להצמיד לדש החולצה או לתיק כדי לציין את ההזדהות שלכם ושלכן, להגביר את המודעות לתופעה ולתת יד להכחדתה. יחד, במאמץ משותף, נוכל להפחית את התופעה ולפעמים אף להציל חיים. לקראת חג החנוכה זו הזדמנות לצאת מחושך לאור. אם פגשתם אלימות בקרבכם.ן – אל תשתקו - תתעניינו, היו אוזן קשבת, תנו יד למי שצריך/ה, ואל תאפשרו מקום לאלימות".
צפו בסרטון שהכינה החברה:
 
לציון  יום האלימות השנתי: אלביט מערכות הפיקה סרטון וקמפיין ויראלי בשיתוף פורום מיכל סלה, בהשתתפותן של:
מעיין מגיד, הבת של אסתר אהרונוביץ ז״ל
ריקי ואופיר בכר, בנותיה של רחל אייזנשטאט ז״ל
אסקדר טגניה, אחותה של ספראש טגניה ז״ל
שיר ענבי, חברה של מיכל סלה ז״ל
ליאנגה חזן, הותקפה ע״י בעלה
בהודעה שיצאה מאלביט ביחד עם הסרטון נכתב כי: "עם המסר המוביל – באתי חושך לגרש. הסרטון משקף תופעה מובהקת של האלימות נגד נשים – אלימות שאין לה סממנים מחוץ לבית וקשה לזיהוי ולמענה המיידי של עזרה, תמיכה ויכולת להרחיק את הגבר האלים מהבית. בחוץ הוא מנומס ואדיב בבית – הוא מפחיד, מאיים ומכה. המטרה של הסרטון הוא להכווין את הסביבה למצוקה שקטה לא נראית ולא מדוברת ולהפנות נשים שחוות מקרים מסוג כזה בבית לקבלת עזרה וייעוץ מיידי – כפי שניתן היה להבין בחוכמת הבדיעבד מהמקרה של מיכל סלה, שירה איסקוב ואחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה