שיווק ופרסום

יובל המבולבל בקמפיין חדש וזה השכר שירוויח

כוכב הילדים והישרדות VIP, יוביל את הפרסומת החדשה של מותג דלתות חמדיה מבית חמדיה גרופ. הקמפיין עולה לאוויר בהשקעה של  כחצי מיליון שקל תחת הסלוגן: " דלתות אולטרה קוויט  לבית שקט ורגוע", שכרו יעמוד על מאות אלפי שקלים בסך הכל
מערכת ice |  5
יובל המבולבל (צילום מסך רשת 13, pexels)
לרגל השקת סדרת הדלתות החדשה 'אולטרה קוויט פרו' של דלתות חמדיה, המבודדות רעשים, יוצא המותג בקמפיין בכיכובו של כוכב הילדים  יובל המבולבל, בתקציב הנאמד בכחצי מיליון שקל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, תחת המסר: "דלתות אולטרה קוויט לבית שקט ורגוע"  והוא יתוקשר בטלוזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאולמות התצוגה של דלתות חמדיה, יובל שם טוב ירוויח עבור דמותו בפרסומת שכר של מאות אלפי שקלים.
 
בסרטונים שיעלו  השבוע  רואים זוג ישן שנת צהריים כאשר מנוחת הצהריים נקטעת  עקב רעשים החודרים לתוך החדר שינה  על ידי יובל המבולבל ששר, רוקד ועושה רעשים,  עד שמבינים שהרעש מגיע מהדלת הפתוחה , כאשר הדלת נסגרת מקבלים שקט על ידי בידוד מלא מהרעש. מה שממחיש את איכות דלת החדר בטכנולוגיית אולטרה קוויט המבודדת רעשים של דלתות חמדיה.
מדובר, בדלתות לחדרי הבית: אולטרה קוויט פרו (ULTRA QUITE PRO) המבודדות רעשים על בסיס טכנולוגיה פורצת דרך להפחתת רעשים, המיועדת לחדרי הבית, יחידות הורים, חדרי ילדים ומתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים לקבלת שקט.
ענת פרץ דודי, סמנכ"לית השיווק בקבוצת חמדיה גרופ, מסרה: "הקמפיין ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג הדוגל בחדשנות:  השקת טכנולוגיית האולטרה קוויט, הרשום כפטנט בלעדי לבידוד רעשים של חברת דלתות חמדיה. ממחקרים שביצענו הבנו כי ערך "השקט" הינו ערך  אמיתי וצורך קיומי בתוך הבתים במיוחד בשנתיים האחרונות (תקופת הקורונה), שבהם בילינו שעות רבות בתוך הבית יחד ושימש לנו יותר מהרגיל כחדר עבודה, לימודים, משחקים ועוד. הקמפיין הינו חלק מהמיתוג המחודש באמצעותו אנו מציגים את החוזקות והבידול של  דלתות חמדיה משאר השוק".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן אדם מוזר (ל"ת)
    הכריש 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יצור דוחה בחירה מוזרה וכתבה מיותרת (ל"ת)
    חמד 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה יותר דוחה. איפפפפ (ל"ת)
    נדחה ממך 12/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הכותרת והתוכן!
    עקרב צפוני. 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הכותרת ומה רשום בתוכן..חח מי שקורא מה שרשמתם בכותרת מבין שהסכום שיובל מרוויח יהיה רשום..אז נכנסים לכתבה ומה רשום..שהוא ירוויח אלפים..אבל יותר רשום על דלתות חמדיה..בסך הכל הכתבה הזאת היא פרסומת..תתביישו לכם! אנחנו לא מטומטמים.
    סגור
  • 1.
    לא להתקרב לחמדיה
    גלית 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחריי חמש שנים הדלתות פח לא טריקה שקטה המנעול והידיות מתפרקות דלתות גרועות ואני רכשתי עוד דלתות משודרגות עם משקופים עגולים והוספתי המון כסף אחריי קצת פחות מחמש שנים הכל מתפרק והטריקה השקטה נעלמה כלא הייתה ואין לי ילדים קטנים בבית זה נהרס כי הדלתות פח
    סגור